Har du købt ord såsom "levering", "billige", "live" osv? Det er en meget dyr og ineffektiv måde at annoncere på. Dine AdWords-kampagner skal jo gerne indeholde relevante søgeord for din hjemmeside, og der er ord såsom "levering" sådan set ikke ret relevant - og derfor også hundedyre at have i din kampagne. Samtidig vil du få en masse spildte klik, idet folk jo ikke finder noget om "levering" på din side.
Min anbefaling er, at du læser nogle gode AdWords-tutorials igennem, og indtil da sætter kampagnen på pause, så du ikke spilder dine penge.
(PS: din hjemmeside viser Dandomain's forsidesplash når man ikke skriver www foran domænenavnet ;))
Har du købt ord såsom "levering", "billige", "live" osv? Det er en meget dyr og ineffektiv måde at annoncere på. Dine AdWords-kampagner skal jo gerne indeholde relevante søgeord for din hjemmeside, og der er ord såsom "levering" sådan set ikke ret relevant - og derfor også hundedyre at have i din kampagne. Samtidig vil du få en masse spildte klik, idet folk jo ikke finder noget om "levering" på din side.
Min anbefaling er, at du læser nogle gode AdWords-tutorials igennem, og indtil da sætter kampagnen på pause, så du ikke spilder dine penge.
(PS: din hjemmeside viser Dandomain's forsidesplash når man ikke skriver www foran domænenavnet ;))
MVH
Jakob Lose
Hej Jakob
Okay det vil jeg da gøre :)
Mange tak for hjælpen...
Ja der skal lavet en ny dns pegning på domænet igen :)
Udover at tilvælge de rigtige søgeord (og fravælge dem, som er alt for brede/generiske), så er der også en række andre ting, som er nyttige at kende til.
Spørg dine venner, kunder m.f. hvad de kalder dine ydelser og test dem af i forskellige annoncer i AdWords.
Læs gerne AdWords-LEX, da det giver en god intro til hvorddan du bør opsætte din kampagne.
Mange af de ord du har skrevet i indlæget er dem du vil bruge for at tiltrække kliks og kunde til din kampagne, men læs Google guidelines inden du går for godt i gang, de bryder sig ikke om Danmarks billigste eller lign.