Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker hjælp til Google Adwords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har brug for lidt hjælp til min Adwords kampagne...

Problemet er at jeg kun kommer frem ude i siden ved 1 af mine mange søgeord.

Jeg er også lidt i tvivl om jeg gør det rigtigt, når jeg skriver søgeord ind gør jeg sådan her

fx.

billige

xbox

live

medlemskaber

hurtig

levering

osv.... Er dette rigtigt eller skal jeg gøre sådan her:

billige xbox live medlemskaber

hurtig levering

danmarks bedste priser

Håber meget på at i kan hjælpe mig ! :D

Mvh Andreas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 15:05

Hejsa Andreas

Har du købt ord såsom "levering", "billige", "live" osv? Det er en meget dyr og ineffektiv måde at annoncere på. Dine AdWords-kampagner skal jo gerne indeholde relevante søgeord for din hjemmeside, og der er ord såsom "levering" sådan set ikke ret relevant - og derfor også hundedyre at have i din kampagne. Samtidig vil du få en masse spildte klik, idet folk jo ikke finder noget om "levering" på din side.

Min anbefaling er, at du læser nogle gode AdWords-tutorials igennem, og indtil da sætter kampagnen på pause, så du ikke spilder dine penge.

(PS: din hjemmeside viser Dandomain's forsidesplash når man ikke skriver www foran domænenavnet ;))

MVH

Jakob Lose

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 15:20

Jakob Lose:
Hejsa Andreas

Har du købt ord såsom "levering", "billige", "live" osv? Det er en meget dyr og ineffektiv måde at annoncere på. Dine AdWords-kampagner skal jo gerne indeholde relevante søgeord for din hjemmeside, og der er ord såsom "levering" sådan set ikke ret relevant - og derfor også hundedyre at have i din kampagne. Samtidig vil du få en masse spildte klik, idet folk jo ikke finder noget om "levering" på din side.

Min anbefaling er, at du læser nogle gode AdWords-tutorials igennem, og indtil da sætter kampagnen på pause, så du ikke spilder dine penge.

(PS: din hjemmeside viser Dandomain's forsidesplash når man ikke skriver www foran domænenavnet ;))

MVH

Jakob Lose

Hej Jakob

Okay det vil jeg da gøre :)

Mange tak for hjælpen...

Ja der skal lavet en ny dns pegning på domænet igen :)

Mvh Andreas

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:27

Hej Andreas.

Udover at tilvælge de rigtige søgeord (og fravælge dem, som er alt for brede/generiske), så er der også en række andre ting, som er nyttige at kende til.

Fx. tror jeg, at mine egne indlæg om AdWords søgeordstyper og Kvalitetsresultat kan hjælpe dig.

For øvrigt, så hører AdWords snak egentlig hjemme i dette Amino forum i stedet.

Mvh Troels.

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 16:05

Hej Andreas

Spørg dine venner, kunder m.f. hvad de kalder dine ydelser og test dem af i forskellige annoncer i AdWords.

Læs gerne AdWords-LEX, da det giver en god intro til hvorddan du bør opsætte din kampagne.

Mange af de ord du har skrevet i indlæget er dem du vil bruge for at tiltrække kliks og kunde til din kampagne, men læs Google guidelines inden du går for godt i gang, de bryder sig ikke om Danmarks billigste eller lign.

Ellers spørg på Amino igen, vi hjælper gerne :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)