Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg kan ikke få mit navn med på Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fornyligt ændret min profil til page, i den forbindelse mistede jeg min FB url
http://www.facebook.com/borntours og har nu denn knapt så charmerende url

http://www.facebook.com/pages/Borntours-Feriehus-Udlejning-p%C3%A5-Bornholm/169020376493889#!/pages/Borntours-Feriehus-Udlejning-p%C3%A5-Bornholm/169020376493889?sk=wall

Jeg kan se at man kan ændre sit navn til et username, og det er der jer er på herrens mark,
for jeg vil jo gerne bare kaldes mit "navn" igen borntours, men får konstant svaret "Borntours is not available" hvorfor er det ikke det ?

På forhånd tak for hjælpen ;)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 21:46

Fordi det stadig refererer til den gruppe, der nu er nedlagt.

Prøv få dit brugernavn tilbage med formularen her. Eller registrer borntours.dk som username?

Lidt andre ting:

• overvej evt. navnet til din side: Hvad med "fif til ferien på Bornholm med Borntours" - jeg ville personligt hellere synes om fif til ferien end jeg ville synes om et firmanavn...
  • overvej at lave en landingpage. På den måde kan du forklare brugerne hvad de får ud af at følge dig på din side.
  • følg Thomas Bigum ovre på Facebook. Han deler en masse gratis fif ud om hvordan man kan drive sin side på Facebook. Hvis du slet ikke kender til hans univers, så sæt aftenen af til at læse hans indlæg. Det vil du blive inspireret af.

Søren

Fra Allinge
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:29

Tak for tippet ;)

Jeg har siddet og kigget lidt på din forklaring på en Landingpage,
jeg kan sagtens følge dig, men det ser ikke så enkelt ud som det lyder

mvh.

Nicolai

Fra Allinge