men rent SEO mæssigt, så er et "-" vidst ikke så godt i domæne navnet
Det tror jeg så faktisk er rigtig godt! Det hjælper med at adskille to ord, og gør det nemmere for Google at forstå hvad det drejer sig om.
Det er så skidt i forhold til dem der skal direkte på siden, da det er besværligt at taste. Der er det nemmere med f.eks. fcbfan.dk som 301 redirecter til det lange
Men tak for svarene.. Men som fan, så tror jeg altså, at man søger på fc barcelona.. det er de færreste, der taster fcb , tror jeg.. åh jeg ved det sgu ikke !
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
jeg er ikke sikker i min sag, men rent SEO mæssigt, så er et "-" vidst ikke så godt i domæne navnet.
fcbfan.dk er stadig ledigt, måske er det en mulighed ?
Det er ikke korrekt. Så vidt jeg ved, har bindestreg en lille fordel, men ikke meget. Det er dog en god idé evt. også at købe et kortere domænenavn, som Matias forslår.
Det vil sige, at dit hoveddomæne kunne være Fcbarcelona-fan.dk og så kunne du bruge FCBFan.dk til at videresende de besøgende, så de lettere kan tilgå din side.
Noget helt andet: Der findes minimum fem danske Barca-fansider, der opdateres dagligt med nyheder, blogs, debatter og historie. Hvordan vil du skille dig ud fra dem?
I mine øjne er der måske 1 eller 2 "GODE" barca-sider..
En side som Elbarca vil jeg ikke besøge mere end én gang pga. desiget er så usselt.
Så jeg vil skille mig ud ved at have et let og elegant design med let forståelige artikler, der formidler de rigtige oplysninger i sådan en grad, at en evt. læser vil komme igen.
Men du må meget gerne nævne de 5 sider, så jeg kan se, hvordan jeg netop kan skille mig ud fra dem :)
Tak for det brugbare svar!
Mit domænenavn bliver højest sandsynligt "www.fcbarcelona-fan.dk" og så kan jeg overveje at købe endnu et domæne, fx "www.fcbfan.dk"..
Tak for svarene :)
Det vil give dig ret i. Men du skal vide, at det er et stort arbejde, at opdatere dagligt, men det skal selvfølgelig ikke afholde dig.
Det ville være en stor fordel, hvis du også kunne omskrive fra spanske medier, så du evt. kunne være hurtigere end nogle af de andre danske sider med nyheder.
Jeg er inkarneret barcafan, så interessen og drivkraften mangler absolut ikke, plus jeg har spansk på a-niveau, så ville snildt kunne hente oplysninger fra spanske medier :)
- hvis siden kommer til at gå godt, så kan jeg altid spørge nogle kammerater om de vil medvirke.
Hvad vil du foreslå at have som søgeord, når man vil finde min side?? Hvilke ord burde jeg bruge meget i mine artikler?