Jeg synes siden er rigtig flot, men man bliver lidt forvirret i starten. Jeg var personligt i tvivl om hvad budskabet på siden var lige da jeg kom ind :-)
Jeg synes faktisk udemærket om det rodede design, men jeg synes dog at siden er meget statisk og minder om en side lavet for et par år tilbage.En karousel hvor du nu har "Nyeste produkt" kunne gøre underværker, og ville gøre siden mere levende.
Jeg forventer desuden at de to banner har en rollover som giver lidt information om de pågældne områder. Det er nok mig som er blevet forvandt, men når jeg ser et stort billede på forsiden forventer jeg lidt interaktivt.
Jeg synes faktisk udemærket om det rodede design, men jeg synes dog at siden er meget statisk og minder om en side lavet for et par år tilbage.En karousel hvor du nu har "Nyeste produkt" kunne gøre underværker, og ville gøre siden mere levende.
Jeg forventer desuden at de to banner har en rollover som giver lidt information om de pågældne områder. Det er nok mig som er blevet forvandt, men når jeg ser et stort billede på forsiden forventer jeg lidt interaktivt.
Hej Dofs
Tak for input. Det du beskriver er på tegnebrættet, men blot ikke implementeret endnu. Har overvejet en karousel, men synes også at det efterhånden er brugt rigtig mange steder. Rollover på de to "bannerne" er en god idé.
Der er en rollover effekt på "nyeste projekt", men måske er det ikke tydeligt nok.
Der vil desuden komme en rollover på menupunkterne, med mere info inden man trykker.