Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på mit nye website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop lanceret mit website Attensa.dk og vil meget gerne have noget feedback.

Det vil være rigtig godt med kommentarer både på design og indhold.

Trænger budskabet klart igennem? Mangler der nogle informationer? 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:56

Ud over at forsiden ser en smule rodet ud, da det ligner mest der kun er reklamer på. Ser siden sådan set fin ud :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 10:26

Jeg synes siden er rigtig flot, men man bliver lidt forvirret i starten. Jeg var personligt i tvivl om hvad budskabet på siden var lige da jeg kom ind :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:08

umuligt at nå at læse i banner den skriften tekst lav længere tid det står der.

Ekstrem lysblå farve på lys baggrund meget svær at læse vælge en mørk blå farve til lys baggrund.

Fodnoten nærmeste ting lav der et eller andet logo mv.

husk brug h2 til underskrifter bruges ingen til at dele underemmer op med.

forvirre en der er ikke valgt samme skrift type hele siden igennem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Apr 09
Skrevet kl. 21:23

Hej

Mange tak for jeres feedback, det er helt sikkert noget jeg vil tage til efterretning og har allerede et par ideer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:33

Ganske flot side men synes der mangler lidt indhold... Der står generelt ikke ret meget andet end hvad at du tilbyder cms og webshop løsninger..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:42

Jeg synes faktisk udemærket om det rodede design, men jeg synes dog at siden er meget statisk og minder om en side lavet for et par år tilbage.En karousel hvor du nu har "Nyeste produkt" kunne gøre underværker, og ville gøre siden mere levende.

Jeg forventer desuden at de to banner har en rollover som giver lidt information om de pågældne områder. Det er nok mig som er blevet forvandt, men når jeg ser et stort billede på forsiden forventer jeg lidt interaktivt.

Tilmeldt 17. Apr 09
Skrevet kl. 21:59

Dofs:

Jeg synes faktisk udemærket om det rodede design, men jeg synes dog at siden er meget statisk og minder om en side lavet for et par år tilbage.En karousel hvor du nu har "Nyeste produkt" kunne gøre underværker, og ville gøre siden mere levende.

Jeg forventer desuden at de to banner har en rollover som giver lidt information om de pågældne områder. Det er nok mig som er blevet forvandt, men når jeg ser et stort billede på forsiden forventer jeg lidt interaktivt.

Hej Dofs

Tak for input. Det du beskriver er på tegnebrættet, men blot ikke implementeret endnu. Har overvejet en karousel, men synes også at det efterhånden er brugt rigtig mange steder. Rollover på de to "bannerne" er en god idé.

Der er en rollover effekt på "nyeste projekt", men måske er det ikke tydeligt nok.

Der vil desuden komme en rollover på menupunkterne, med mere info inden man trykker.

Så med tiden vil den blive mere interaktiv :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)