Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om 51 timer er Danmarks næste rollemodel fundet - din stemme tæller :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har tidligere skrevet om mit projekt med at finde Danmarks næste rollemodel for at få fokus på, at unge i dag kan meget mere end at drømme om at være den næste realitystjerne.

Flere har spurgt om en update, og den er, at på mandag kl. 12. er konkurrencen afgjort. Pt. er der 12 stemmer, der afgør, hvem der skal vinde, så det kan du i høj grad være med til at bestemme. (Der er i øvrigt også flere Aminoer blandt finalisterne).

Hvis du skulle have lyst til at stemme og læse om de enkelte kandidater kan du gør det her. Og så er du naturligvis meget velkommen til at Tweete, Facebooke, brevdue og råbe om projektet her i slutspurtsfasen :-)

Bedste hilsener

Tommy Krabbe

Hej med dig :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:45

Jeg har smidt min stemme afsted - så kan jeg kun håbe, at Philip tager den hjem. Hans historie er speciel på så mange måder og en stor inspiration! Skype-Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:29

Jeg er selvfølgelig upartisk i denne sammenhæng, men det har været en stor fornøjelse at lære de forskellige historier / unge at kende, og jeg glæder mig meget til at udbrede kendskabet til dem og andre ligesinede unge, når selve konkurrencedelen er ovre.

Og tak for din stemme :-)

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)