Hej. Er der nogen, der kan anbefale noget rengøring til privat ca. 180 kvm til en god omgang en gang om måneden? VH. GrN.dk |
http://www.perfectservice.dk
Hej. Er der nogen, der kan anbefale noget rengøring til privat ca. 180 kvm til en god omgang en gang om måneden? VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
http://www.perfectservice.dk |
Tak. |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Hmm, jeg leder efter noget, der er lidt billigere. 1200 bobs, er lige i overkanten til lidt rengøring. Havde forestillet mig et tilbud på 3 timer, så man slap for rengøring en gang om måneden eller lignende. |
Prøv ungarbejde.dk Jeg har selv brugt siden med et godt resultat |
Mange tak for tilbagemeldingerne. Har rigeligt at kigge på nu :-) |
Hvad med at få fat i en udenlandsk side ? så du kan faldbyde "dine ydelser" Det kunne være interessant og få i vide hvad du mener 3 timer arbejde burde koste. ?
Ib Abildgaard Råd & Mal |
Du har simpelthen den værste måde at svare på. Har han på noget tidspunkt skrevet det skulle være sort? Jeg synes også rengøring til 400kr/timen er dyrt. |
Ja det synes jeg godt nok også det er... Jeg betaler 100 kr... og det er på regning Synes du skal overveje om du er konkurrence-dygtig med en pris på 400 kr /time |
Tjah de 400 kroner i timen var eks moms. Så rengøring til husbehov er lige lidt i overkanten. Der er mange der tilbyder at gøre rent for 200 eks moms. Og det er da noget mere overkommelig pris.. |