Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring til Privat (Århus, Viby J.)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen, der kan anbefale noget rengøring til privat ca. 180 kvm til en god omgang en gang om måneden?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:28

http://www.perfectservice.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:48

Tak.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:09

Hmm, jeg leder efter noget, der er lidt billigere. 1200 bobs, er lige i overkanten til lidt rengøring. Havde forestillet mig et tilbud på 3 timer, så man slap for rengøring en gang om måneden eller lignende.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:12

Prøv ungarbejde.dk

Jeg har selv brugt siden med et godt resultat

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:19

Mange tak for tilbagemeldingerne.

Har rigeligt at kigge på nu :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:23

gnowak:
Hmm, jeg leder efter noget, der er lidt billigere. 1200 bobs, er lige i overkanten til lidt rengøring. Havde forestillet mig et tilbud på 3 timer, så man slap for rengøring en gang om måneden eller lignende.

WinkSå du mener 3 timer a 400 kr (inkl. arbejdsløn, materialer og moms) er for meget ?

WinkMen det er måske sort arbejde du er ude efter i et offentlig rum af iværksættere og selvstændige ?

Hvad med at få fat i en udenlandsk side ? så du kan faldbyde "dine ydelser"

Det kunne være interessant og få i vide hvad du mener 3 timer arbejde burde koste. ?

YesSå er det vel også let for alle og "følge med" ?Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:49

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

WinkSå du mener 3 timer a 400 kr (inkl. arbejdsløn, materialer og moms) er for meget ?

WinkMen det er måske sort arbejde du er ude efter i et offentlig rum af iværksættere og selvstændige ?

Hvad med at få fat i en udenlandsk side ? så du kan faldbyde "dine ydelser"

Det kunne være interessant og få i vide hvad du mener 3 timer arbejde burde koste. ?

YesSå er det vel også let for alle og "følge med" ?Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Du har simpelthen den værste måde at svare på.

Har han på noget tidspunkt skrevet det skulle være sort? Jeg synes også rengøring til 400kr/timen er dyrt.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:52

Ja det synes jeg godt nok også det er...

Jeg betaler 100 kr... og det er på regning

Synes du skal overveje om du er konkurrence-dygtig med en pris på 400 kr /time

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:58

Tjah de 400 kroner i timen var eks moms. Så rengøring til husbehov er lige lidt i overkanten. Der er mange der tilbyder at gøre rent for 200 eks moms. Og det er da noget mere overkommelig pris..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)