Hej Guys og Girls.. Jeg sad lige og undrede mig lidt, fordi jeg har lagt mærke til at jeg er den mest hyperaktive amino bruger det sidste stykke tid, bruger mere tid på amino ind facebook, twitter etc. Det er faktisk utroligt så meget hjælp der er at hente på Amino. Og utroligt meget hjælp man kan give. Men ligesom alle andre sider så har denne noget exceptionelt ved sig. Men er jeg den eneste(og nu ved jeg godt martin har travlt og bor i usa), men altså kunne han ikke holde et lille fordrag for Amino brugere en dag? Jeg ville synes det ville være et godt indsalg. Jeg bruger også meget tid på at hjælpe folk her inde, og det er jo ikke fordi man får noget igen, udover når man selv skriver et indslag, at man så får svar igen. Af en eller anden grund føler man sig velkommen og klar til at tage springet ud i iværksætter universet. Så her er mine spørgsmål: Hvorfor bruger i timer og timer om dagen på Amino? Føler i det gir lidt ekstra karma i hverdagen? Eller har i det sjovt her inde? Leder i efter gode tilbud? Er det udelukket for at få hjælp? Jeg ved at jeg er ikke den eneste der sidder og tænker, puha jeg bruger meget tid på Amino. Men jeg gør det fordi det giver det ekstra kick man har brug for. |
Jeg bruger Amino i henhold til mit erhverv, og ser det nærmest derfor som en del af arbejdsdagen at være herinde.
Jeg får mere end jeg giver, og det tror jeg de fleste føler herinde :-)