Hej Thore
Jeg har kigget lidt på det grafiske på din hjemmeside er nu klar med lidt kritik.
Logo
Det virker lettere amatør agtigt, og som om i har sprunget over hvor hegnet er lavest og blot indsat jeres webadresse med ren tekst. Få lavet jer et logo som symbolisere det jeres hjemmeside går ud på i en fart.
Menu
Menuen er meget svær at læse da den er med hvid skrift uden nogen former for efter eller noget, men der hvo i prøver men i mine øjne fejler er ved menu hoveren for hvorfor har i valgt at indsætte noget træ baggrund?
Fotteren
Igen den der træ ligende baggrund, som ikker er i særlig god kvalitet virker for mig total malplaceret.
Drinks opskrifter
Puha for mig er det virkelig forvirrende at skulle skiftes mellem at se til højre og venstre. Det er sikkert jeres måde på, at prøve med nogen smarte ting, men hos mig fungere det ikke godt.
Drinks opskrifter (den dims der følger med når du scroller)
Er en genial ting, så man formindsker sit scrolleri, desværre er det skrevet med hvis skrift ig baggrund på hjemmesiden er hvid så det bliver svært at se hvilke bogstaver der.
Ellers en smart ide med gode samlinger af drinks også er det jo herligt, at vi selv har en mulighed for at tilføje vores egne favoritter.