Forneden er der en rulletekst, hvor du kan oplyse km-godtgørelse, B-indkomst, MM-beskatning
mv.
Det er forneden til venstre, hvor du normalt indberetter A-indkomst, A-skat mv.
MvH
Peter
Det er super du gider Peter - Jep det svarer til det jeg fik eksperimenteret mig frem til i test systemet i e-løn.
Jeg troede, at for at indberette løn, skulle man først oprette en medarbejder, men det er jo ikke et krav faktisk, så det ser let ud.
Amino længe leve for at I gider hjælpe os igang med at forstå. Driften står min søn for, og den del kan han, men jeg, som forstår regnskaber på CEO niveau - er for blank når det drejer sig om e.indkomst indberetninger og skattelove - så THANKS
VH
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Der skal vel kun indberettes af den erhvervsdrivende hvis der ikke faktureres af yder. Cookie du nævner en situation hvor der faktures dog som ikke momspligtig person. I det tilfælde er det da min opfattelse at den erhvervsdrivende ikke skal indberette som honorar idet der er skrevet faktura (dog uden moms).
Indberetning af honorar er kun nødvendigt når der ikke laves faktura...
Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger
Skal indrømme at jeg ikke har den store erfaring i løn mv=> Kan man som modtager af ydelser indberette disse oplysninger uden at have andre ansatte (har man adgang til indberetning af dette uden at være jævnlig bruger af eindkomst?)
Håndværkere som ikke er momsregistrerede er vel forskånet for dette idet de mange gange udfører opgaver for private og ikke erhvervsdrivende?
Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger