Så skete det. Pepsi Max overfaldt mit tastatur, som så åbenbart i ren fornærmelse har stillet tasterne og gået til de evige keyboard-marker!
Så nu skal jeg have mig et nyt, føler mig helt forblændet over det fantastiske udvalg man kan få og endda til fornuftige penge. Men udvalget gør mig også mere forvirret, så vil da gerne høre om der er nogle der har erfaringer og/eller kan anbefale mig noget nyt...
1. Trådløst 2. Må gerne være med god mus 3. Gør da heller noget hvis det ser pænt ud
Bruger det ikke til media, spil mv., men kun til rent arbejdsmæssige funktioner.
Så skete det. Pepsi Max overfaldt mit tastatur, som så åbenbart i ren fornærmelse har stillet tasterne og gået til de evige keyboard-marker!
Så nu skal jeg have mig et nyt, føler mig helt forblændet over det fantastiske udvalg man kan få og endda til fornuftige penge. Men udvalget gør mig også mere forvirret, så vil da gerne høre om der er nogle der har erfaringer og/eller kan anbefale mig noget nyt...
1. Trådløst 2. Må gerne være med god mus 3. Gør da heller noget hvis det ser pænt ud
Bruger det ikke til media, spil mv., men kun til rent arbejdsmæssige funktioner.
På forhånd tak
Brian
Åhh ja, den evige sodavands-djævel som sikkert rammer os alle sammen på et eller andet tidspunkt. Trist hvis man har været glad for sit tastatur.
Nå, men jeg har et forslag. Logitech MX-5500 m. trådløst tastatur og mus. Musen er faktisk rimelig lækker at bruge, selvom den ikke ser ud af meget. Tastaturet har utrolig bløde taster, hvilket gør at det ikke larmer som mange andre gør, og tasterne har en tilpas afstand til hinanden. Jeg har selv kørt med dette da jeg brugte PC, men er nu gået over til MAC.
Jeg skriver normalt næsten 10 tegn i sekundet http://danish-speedtest.10-fast-fingers.com/ og skiftede til Logitech illuminated og skriver nu lidt over 9 og lidt flere stavefejl, men det er rarere at skrive på i længden ..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Mit nuværende tastatur på kontoret er et Logitech Illuminated K800. Det kan jeg varmt anbefale. Baggrundsbelysningen af tasterne fungerer rigtigt fint.
Min mus på kontoret er ikke wireless, men en Logitech G9 laser mus.
Jeg vil ikke nødvendigvis vælge et desktopsæt (mus og tastatur i samme sæt), da det som kan være et kvalitetsmæssigt kompromis fra producentens side for at holde prisen på et interessant niveau for de fleste forbrugere.
Jeg er enig i, at Logitech er blandt de absolut førende producenter af mus og tastaturer.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Musen er faktisk rimelig lækker at bruge, selvom den ikke ser ud af meget.
Indtil musens indbyggede genopladelige batteri går dødt og/eller opladeren på forunderlig vis ikke er i stand til at få kontakt med musens batteripoler, med mindre du bruger cirka 10 minutter på at finde den rigtige vinkel :o)
Bruger fortsat tastaturet fra MX-5500 sættet, men har netop været i El-Giganten for at købe en ny mus - Logitech igen, men nu med udskifteligt genopladeligt batteri og USB kabel til opladning.
Men måske er det oprindelige MX-5500 også blevet opgraderet med et lidt smartere opladningskoncept til musen.
Sættet i øvrigt kan der intet udsættes på - og måske man lige skulle teste sin egen skrivehastighed op imod Simons - Tastaturet kan jo altid få skylden, hvis det går for langsomt :o)
Ser da ikke helt ueffen ud- Er der mulighed for at hæve tastaturet lidt bagtil? Har en forestilling om, at jeg har det bedre hvis tatsaturet hælder lidt, men kan naturligvis være indbildning...