Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du tegne i 3D program

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

NordiCAD.com

Jeg kan kun give dig ret i det er nederen at se de 100kr i timen. Med 100kr i timen kan man ikke engang betale for de forsikringer som man skal have for at udføre sådan et job.

I.K.E

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:24
Fra KBH
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:25

Hej NordiCad

Du/i har meget ondt i røven over folk som prøver at komme ind på et marked og skabe sig en tilværelse indenfor det etablerede IT CAD CAM CAE.

Når man som studerende prøver at få mad i sin mund og sidder med en lovling studenterudgave og tegner til folk så kan jeg ikke se at man på nogen måde forvrider eller skaber ubalance.

Jeg prøver på ingen måde at levere samme produkt som du/i prøver på at sælge..

Pas på med at gå i for små sko.

Mvh

J - studerende 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:41

Studerende og outsourcingsselskaber vil godt kunne tilbyde timer til omkring 100 kr./timen. Den studerende har ofte en studie licens, mens han/hun studerer, og outsourcingsselskabet har en meget lav arbejdsløn og ofte langt flere kunder per licens end et dansk firma.

Men man får altid, hvad man betaler for. Der vil selvfølgelig være forskel på det til 1000 kr. i timen og det til 100 kr. i timen. Ved outsourcing har man f.eks. ikke ingeniøren lokalt til stedet, hvilket medfører at man skal være i stand til og villig til at lave en del selv. Og når man bruger studerende skal have stadig have nogen til at sikre, at arbejdet er lavet ordenligt.

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 10:13

Jacob Mogensen (Hitmedia.dk og Eruditesoft.com):

Vi har en Ingeniør siddende på vores kontor i Indien, som vil kunne lave det med det samme, samt til en timepris som ligger omkring de 100 kr.! Du kan ringe til mig på 696069664, og jeg kan give dig Messenger, Skype, E-mail eller telefonkontakt til Indien.

Jeg har firmaet www.eruditesoft.com i Indien. Det er mest programmering, men vi har også en enkelt ingeniør siddende. 

Hej Jacob,

Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med dine kontakter i Indien. Jeg har et lille projekt som jeg skal have tegnet nogle produktionstegninger til.

Mvh Per Aaskov knudsen,  per@svendborg-brand.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:18

Selvom man er studerende, er 100 kr. godt nok lav sat. Jeg har tegnet huse der også er bygget som studerende, men godt nok ikke til 100 kr. :)

Så kend Jeres pris

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:30

Hej Per, jeg har lige sendt dig en e-mail. Vi kan starte på nye opgaver på dagsbasis.

Omkring 100 kr. og studerende, så skyldes det nok finanskrisen.

Fra KBH
Tilmeldt 7. Feb 08
Skrevet kl. 12:54

Jeg ved ikke om i har en højrere udannelse bag jer som er ikke fra Teknisk Skole... ?  ? ? ?

Men hvis i kigger på datoen ... så det snart 3 år siden.

Og hvis man vil igang med noget så blir man jo nød til at kapre kunder.

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:51

Lige til info, man må ikke som studerende bruge stud licens med henblik til at tjene penge. Det er derfor det hedder stud licenser.

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra KBH
Tilmeldt 7. Feb 08
Skrevet kl. 21:23

Nej der er det man må og det man gør... Det er RIGTIGT

Den dag jeg er færdig med at studere blir ALLE licenser KØBTE og BETALTE...

Så sidder jeg i samme situation som jer andre.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)