Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma i rivende udvikling, leverings dygtige indenfor næsten alle områder.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Fra  ex-com Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så det vist på tide at i også får det samme tilbud som vores nuværende kunder.

Vi har en række samarbejde med forskellige Danske samt udenlandske firmaer, og kan derfor tilbyde næsten alt fra a-z. Vi har gode kontakter til bla. Kina,tyskland samt holland.

Står i lige og mangler et bestemt produkt, så kan vi sikkert finde det, lige pt. har vi en del tøj (calvin klein, hillfinger samt levi) men derudover tæller vores produkter også andet såsom vin, møbler, parfume, sko m.m      

Da vi selv importere fra andre lande, er vi meget konkurrencedygtige på alle områder.

Så hvis i har en forspørgelse på et bestemt produkt eller gerne vil have en lagerliste, så send os mail på           ex-com@ex-com.dk

Forsat go aften til jer alle.

Ex-com

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:22

Ex-com:

Hej Alle

Så det vist på tide at i også får det samme tilbud som vores nuværende kunder.

Vi har en række samarbejde med forskellige Danske samt udenlandske firmaer, og kan derfor tilbyde næsten alt fra a-z. Vi har gode kontakter til bla. Kina,tyskland samt holland.

Står i lige og mangler et bestemt produkt, så kan vi sikkert finde det, lige pt. har vi en del tøj (calvin klein, hillfinger samt levi) men derudover tæller vores produkter også andet såsom vin, møbler, parfume, sko m.m      

Da vi selv importere fra andre lande, er vi meget konkurrencedygtige på alle områder.

Så hvis i har en forspørgelse på et bestemt produkt eller gerne vil have en lagerliste, så send os mail på           ex-com@ex-com.dk

Forsat go aften til jer alle.

Ex-com

Hvor fantastisk at I har så gode tilbud til ALLE. Jeg håber sandelig at I virkelig får solgt en masse. hvilket forhåbentlig medfører at I kan og vil betale for det logoarbejde I har fået lavet i Horsens.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:55

Hej Ex-com.

Har du noget jeg kunne sælge i min malerbutik maler-maling.dk? så vil jeg være meget interesseret.

Jeg sender dig lige en mail.

Dbh

Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)