Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kreativt navn til blog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg blev opfordret til at søge lidt hjælp herinde til min blog. Det korte af det lange er, at jeg har oprettet en blog for at tjene lidt på Google AdSense. Så er det godkendt og sat ind. Nu mangler jeg blot et navn som er catchy, søges ofte og brugbart. Det som jeg blogger om, er som mange andre, alt hvad jeg nu finder blogbart. Lige pt er der om rejse, snurretopis, DSB bøde og lidt andet. Design arbejdes der stadig på. Nogen der har nogen forslag, for jeg er selv helt blank.

Ps. da det er til brug af affilate håber jeg at det er den rigtige sektion dette er skrevet under :)

Vh Jonas.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas.

Et catchy domænenavn kan ikke stå alene.

Dit ønske om at tjene penge er nobelt nok, men hvem er målgruppen for din blog?

Jeg har personligt allerede rigeligt med venner på Facebook, som holder mig opdateret om DSB forsinkelser og deres lyst til kølende is i sommervarmen.

Find et stofområde, som du selv interesserer dig for og koncentrerer dig om det. Så stiger sandsynligheden for, at andre synes din blog er interessant.

Fokuseringen vil også gøre det væsentlig nemmere at finde et catchy og relevant navn til din blog.

RejseSnurretopisDSBBødeogLidtAndet bloggen fanger ikke rigtig og bliver nok aldrig den den helt store pengemaskine :o)

Med andre ord, skriv om noget, som andre finder interessant, så skal både søgemaskiner, mennesker og penge nok finde frem til dig.

Mvh Troels.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Troels.

Insisterer du alligevel på at skrive om alt imellem himmel og jord, så er dette domæne ledigt: dit-og-dat.dk

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet har ikke så stor betydning. Et godt eksempel er min blog som er mit navn Kristoffer Hjerrild kristoffer-hjerrild.dk Ikke ligefrem en nem titel men jeg synes det gav personlighed til bloggen i stedet for den bare hed iværksætterbloggen..Og den er nu blevet ganske populær selvom den ikke er så catcy ;)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig populær "dame-blog" hedder noget så sjovt som slagtenhelligko: http://www.slagtenhelligko.dk/

Så hvad med jonasoghvalen...

Et ordspil eller en reference som giver folk associationer eller blot vækker til forundring/nysgerrighed.

Gode råd der iøvrigt er givet.

Held og lykke med projektet: at blive en seriøs blogger og tjene penge herpå.

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. :) Tror jeg vil prøve med Jonasoghvalen og se hvordan det så går an. Og så evt altid lave lidt flere der holder sig på et emne.

Bare ikke altid nemt med de "nemt tjente" penge. Men pyt, nu hvor AdSense er godkendt skal det ikke spildes. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)