Hej. Jeg har i et stykke tid haft en hjemmeside kørende, ved navn premiership.dk. Da jeg har en del overskudsplads i siderne på hjemmesiden, ville reklamer være oplagt at putte på hjemmesiden. Jeg er dog lidt i tvivl om hvilke reklamer jeg bør bruge, og/eller om jeg selv bør opsøge folk der vil være potentielle emner til en sådan reklameplads. Da jeg ikke har indblik i hvad en bannerplads normalt koster på en hjemmeside, kunne det tænkes at være risikabelt at bevæge sig den vej ud i søen. Derfor leder jeg efter nogle folk der muligvis ville kunne fortælle hvad en sådan bannerplads på netop min side skulle koste. Mange folk bruger Google adsense, men denne vej er jeg ikke meget for at gå, da mine foregående oplevelser med google adsense har været kedelige. (Jeg havde en frisørhjemmeside, hvor der blev lagt reklamer op til andre konkurrende frisører - relaterede annoncer ja, - men ikke den bedste måde at udnytte reklamepladsen på, synes jeg) Hvis der er nogle der ligger inde med andre forslag til reklameudbydere, er de derfor også meget velkomne til at skrive herunder. Al feedback modtages med glæde, på forhånd tak. |
Find nogle gode kampagner på IQMedier. Der findes da et par stykker, der giver ret godt :)