Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger til reklamer på website søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har i et stykke tid haft en hjemmeside kørende, ved navn premiership.dk. Da jeg har en del overskudsplads i siderne på hjemmesiden, ville reklamer være oplagt at putte på hjemmesiden.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvilke reklamer jeg bør bruge, og/eller om jeg selv bør opsøge folk der vil være potentielle emner til en sådan reklameplads. 

Da jeg ikke har indblik i hvad en bannerplads normalt koster på en hjemmeside, kunne det tænkes at være risikabelt at bevæge sig den vej ud i søen. Derfor leder jeg efter nogle folk der muligvis ville kunne fortælle hvad en sådan bannerplads på netop min side skulle koste.

Mange folk bruger Google adsense, men denne vej er jeg ikke meget for at gå, da mine foregående oplevelser med google adsense har været kedelige. (Jeg havde en frisørhjemmeside, hvor der blev lagt reklamer op til andre konkurrende frisører - relaterede annoncer ja, - men ikke den bedste måde at udnytte reklamepladsen på, synes jeg) 

Hvis der er nogle der ligger inde med andre forslag til reklameudbydere, er de derfor også meget velkomne til at skrive herunder.

Al feedback modtages med glæde, på forhånd tak.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 18:26

Find nogle gode kampagner på IQMedier. Der findes da et par stykker, der giver ret godt :)

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:05

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:07

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:09

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 19:16

Jeg lytter lige med her.

Jeg er lidt i samme båd som Malte - AdSense dur ikke og diverse danske affiliate sites har ingen interessante (for min målgruppe) annoncer.

/Kristoffer fra Meantime.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:17

Hej Malte,

Du er velkommen til at få noget annonce-inspiration på mine sportssider om fodbold:

Fodbold-transfers.dk

YourSport.dk/fodbold

VM-guide.dk

Det er svært, at få eksklusive aftaler på plads på en side som din, der ikke er større. Derfor vil jeg anbefale, at kigge på Tradedoubler, hvor du bl.a. finder Unisport, hvor du får provisioner for hvert salg.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:18

Jeg har en side som kun køre med banner reklamer og jeg kontakter 80 % af mine kunder per mail ( ja det er spam, men det er i det små ) På den måde styre jeg selv hvilken reklamer der skal være på min side og til min pris.

Mvh
Hagbart

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:19

Kristoffer Føns:

Jeg lytter lige med her.

Jeg er lidt i samme båd som Malte - AdSense dur ikke og diverse danske affiliate sites har ingen interessante (for min målgruppe) annoncer.

/Kristoffer fra Meantime.dk

Prøv at kigge på Tradedoubler. De har både Cdon.com og iTunes. Dem bruger jeg bl.a. på mine sider om musik nyheder.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 19:24

Casper Lohse:

Prøv at kigge på Tradedoubler. De har både Cdon.com og iTunes. Dem bruger jeg bl.a. på mine sider om musik nyheder.

(Beklager, at jeg lige skriver endnu et indlæg, der ikke rigtig hjælper dig, Malte..)

Procenterne for et salg er bare helt latterlige hos iTunes - og så er der da heller ikke specielt mange mennesker, der køber musik længere. Jeg sender dig lige en PM, så vi ikke smadrer tråden helt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)