Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS skal jeg vælge til min side?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er flere gode, men det er ikke kun et spørgsmål om personlig præference.

Nu kan jeg kun sammenligne mellem wordpress og Typo3, hvor forskellene er til at mærke på.

Wordpress har et større plug-in bibliotek og større support, og så er det vel næsten selvsagt rigtig godt til blogs og sider hvor nyt indhold er væsentligt. Derudover er det nemt at bruge.

Typo3 er mere avanceret, her får man flere værktøjer til at modificere hjemmesiden med. Plug-in biblioteket er knap så stort. Så vil man have mere kontrol over hjemmesiden, ville jeg nok vælge Typo3.

Det var ikke en komplet sammenligning, men ville bare understrege at der er forskel.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Therese E. Olsen:

Et par ekstra spørgsmål: Er joomla godt rent SEO mæssigt og hvad vil det ca. koste at få en til at sætte det op?

Jeg har sendt dig en PM Smile

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Therese

Der er vist ingen der har svaret på dit spørgsmål til et ticket-system.

Drupal har et godt udvalg af ticket-moduler, der sikker vil kunne opfylde dine behov.  

Hvilket CMS du skal vælge? Tja, som tråden også afspejler, afhænger det af hvem du spørger. Dét, det handler om er at finde den rigtige udvikler og sikre sig at systemet laves i på bredt funderet Open Source platform, så du er sikret at du senere kan gå til andre og videreudvikle dit site.

Mvh

Kasper Skov-Nielsen

Drupalekspert og Partner

www.openUsource.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)