Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave Second Life ani/grafik.???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Hvem i alverden kan lave sådan noget som eks. grafik og animation m.m. i Second Life...????

Jeg fik videreudviklet på et par idéer jeg har haft, efter jeg er begyndt at "hænge ud" i SL... og har set et behov som jeg enten kunne lave forretning med i SL eller lave selvstændigt udenfor SL men med samme opbygning, altså personer der kan købe tøj, ting, osv... øv kan ikke sige så meget mere. MEN.... hvem laver sådan noget? er det kun meget få dygtige IT folk eller er der mange evt. også hér på amino som kan den slags...?

Enormt ufedt at have en masse idéer og så ikke kunne komme videre med det fordi man har et IT handicap ;-)

Kom ud af busken... og stik mig lige et navn eller idé til hvordan jeg kommer videre. Min idé er IKKE en kopi af SL... men blot en videreudvikling i et mere simpelt univers hvor ALLE kan være med.

Skulle du selv kunne sådan noget vil jeg gerne etablere et samarbejde. Og deler GERNE evt. økonomi...i dit favør!!!

Jeg kan desværre ikke sende jer en signeret udgave af min bog som tak for hjælpen... for jeg har ikke nogen :) Men jeg laver gerne et par pæne øreringe som tak *SS*

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:05
Skal lige være med.

Ønsker du grafik til ting i SL eller ønsker du dit helt eget SL?
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 11:20
Faktisk begge dele, men mit indlæg gik spørgsmålet omkring et eget SL lignende site.

Men ja, jeg har en del nye idéer til business på SL... og mange af idéerne har jeg fået gennem min egen færd i SL hvor jeg bemærker hvad der mangler eller hvad der kunne være en idé...

Kærligst Sue

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:34
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 11:39
Tak - og ja, det er jeg klar over, men som jeg skrev så ville det ikke have samme "størrelse" som SL men skal blot være et community el. en "miniverden" for en helt særlig gruppe... derfor ved jeg det er en god idé.

Nå men måske er der én der fanger tråden en dag som kan og vil være med til dette... :)

Tak for henvisningen.

:) KH Sue

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:36
sue det kan være jeg kan hjælpe dig med det...

Hvis du skal have lavet websiden her i DK, så glimt alt, for det koster kassen kære ven.

Hvis du er intrs. bare sige til....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)