Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er det så svært at få tilmeldt sin side på Dmoz.dk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor det er SÅ svært at komme med på Dmoz.dk/Dmoz.org

Vi prøvede for et år siden og igen for en måned, men intet resultat.

Siden jeg vil have på er www.maler-maling.dk

Kan nogen give et svar på det?

Dbh

Michael Haahr

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:06

Michael Haahr:

Hej.

Siden jeg vil have på er www.maler-maling.dk

Kan nogen give et svar på det?

Dbh

Michael Haahr

Det er nu ikke altid det er så svært, jeg selv blev tilmeldt på under en måned.

Det kommer an på hvilken kategori du vælger, vælger du en hvor der er mange tilmeldinger vil du opleve at det tager længere tid. Men der er også det aspekt at det er personer som du og jeg der sidder og tjekker de forskellige tilmeldinger, og det er jo ikke altid de lige gider med det samme.

Du kan jo selv blive administrator på den kategori som du gerne vil i, så skulle det nok ikke tage så lang tid :) men der er vidst også nogle af kategorierne hvor der ikke er nogen administrator, og jeg tror for at være helt ærlig at de så ryger i en stor pulje, som helt sikkert er noget så stor, for Dmoz er jo for hele verdenen.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:13

Jeg har op til flere gange fået mine sider godkendt (godt nok engelske), og nogle af dem har været af lavere kvalitet end din (rigtig flot side i øvrigt). Jeg tror bare det handler om at have tålmodighed, så længe din beskrivelse osv af siden er i orden. 

DMOZ giver dig jo ingen besøgende som sådan, det er ikke noget som haster. Tror bare det giver lidt credit ved Google, ikke så meget andet :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26

Alternative kan du tilmelde dig en kategori der er ca. det samme for der findes flere kategorier der er næsten det samme og og af dem der sider nogle redaktør der er mere aktive, hørt nogle gjort dette med suces før her på amino.dk , vent selvfølgelige lang tid før tilmelder sig et andet sted tag det bare roligt vente gerne et år eller lidt mere og den tid kan du satse på andre steder , der er mange andre steder i verden end dmoz

Gode evt. gøre som KTJ Media skriver at prøve at blive redaktør på et sted hvor det er umuligt at tilmelde sig , dog ved jeg ikke om det er bedste så tilmelde sig et andet sted , dog ved andre har gjort dette med succes , kender ikke stedet hvor man kan anmelde en død kategori på dmoz måske ved andre det hr på amino.dk ?

Min side kom dog ind og jeg opdatere dog også ekstremt tit på egen stripper hjemmeside og gør en dyd ud ad det skal være en meget tekstomfattende hjemmeside med på billeder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:30

Det er meget forskelligt fra kategori til kategori - i nogle kommer man ind med det samme og i andre kan man lige så godt glemme at forsøge. Dette fordi det er mennesker der sidder bag.

Uden at nævne navne eller kategorier har jeg et specifikt område jeg meget gerne vil ind i - men administratoren for hele området har selv en enorm interesse i netop dette område, hvilket blandt andet godt illustreres af at han ejer vel 80% eller mere af siderne i kategorierne, så hvorfor skulle han lukke konkurrenter ind. En klage til dmoz over administratoren har ingenting givet så mens der langsomt kommer flere af hans egne sider ind bliver vi andre pænt holdt ude.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:31

Michael Haahr:

Hej Michael

DMOZ er en underlig størrelse. Nogen gange går det let og andre gange gå det slet ikke. 

Vigtigt er bla.a. at læse deres retningslinier grundigt og at overholde dem. Det er også vigtigt ikke at spamme dem med genindsendelser.

Som du kan se nederst på siden her: http://www.dmoz.org/World/Dansk/Netbutikker/Hus_og_have/Byggemarkeder/Malervarer/
mangler de en redaktør af kategorien, og det samme gælder niveauerne over den. Så den person som skal behandle din ansøgning er den som er ansvarlig for det øverste danske niveau eller noget i den stil. Så du skal nok ikke regne med at der sker noget hurtigt eller måske overhovedet. (det er når der står "Ansøg om at redigere denne kategori" at du ved de mangler en redaktør)

En anden ting er at aller nederst på siden kan du se hvornår den sidst er opdateret med nye links (eller slettede): sidste sommer.

Så mit råd er bare at glemme det og komme videre med din kvalitetslinkbuilding alle mulige andre steder på nettet. I det store billede betyder DMOZ intet for dine placeringer, som du ikke kan kompence med god linkbuilding andre steder.

Du kan selvsagt også ansøge om at blive redaktør, men det er svært at blive antaget og du skal vide at der følger en del forpligtelser med.

Mvh Anders 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:15

Mange tak for alle Jeres svar Yes

Jeg vil overveje at blive redaktør hos dem.

Dbh

Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)