Jeg håber, du kan hjælpe. Google AdWords har nu i 2 tilfælde uretmæssigt hævet henholdsvis 400 kr. og 1600 kr på min konto.
Jeg har desværre opdaget det så sent, at jeg ikke kan afvise betalingen.
Hvordan kommer jeg i kontakt med Googles bogholderi, så jeg kan klage?
Kan det være rigtigt, at virksomheder kan sælge ydelser i Danmark uden en adgang til at kunne reklamere over ydelser/regninger?
Jeg har prøvet at søge på Contacts i Google AdWords uden held. Man får bare en masse FAQ. Ubrugeligt til generelle tilfælde. Google har bygget en mur omkring sig.
Tak for dit svar. Det har intet med mine kampagner at gøre. Jeg skal blot bruge hjælp til at komme i kontakt med Google for at klage. Det har hævet 400 kr. 2 gange i stedet for en - og 1600 kr., hvor de intet skulle hæve.
Jeg vil bare i kontakt med Google og forstår ikke, hvorfor de gemmer sig. De sparer selvfølgelig tid, men det kræver også et minimum af service over for kunderne.
De har trukket 2 beløb, som der ikke er annonceret for. De er heller ikke på min oversigt. Der er også ført nogle beløb frem og tilbage på Googles kontooversigt, så det ser temmelig rodet ud.
GOGGLE HAR fuldstændig styr på faktureringen. De er stadig vanskelige at komme i kontakt med. Vi har der imod ikke haft styr på vores AdWords konti. Der var oprettet en konto i en medarbejders navn, og det havde jeg glemt. Måske kan du se mine røde ører.
Min overskrift var også lidt grov, men det skal der nogen gange til for at få respons.
Endnu en gang mange tak for hjælpen. Amino.dk er bare Super. Jeg har lige fornyet mit PLUS-medlemsskab - har du?
Lige et lille sidespring. Hvorfor overstiger Google Adwords ens maksimale budget per dag?
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
AdWords sparer op i hver faktureringsperiode. Så hvis den f.eks. har brugt 10 kr. hver dag frem til d. 16. juni, så kan den sagtens bruge 180 kr. 17. juni, hvis dit budget er 20 kr. pr. dag.