Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobilanmeldelsesside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys and girls,

Jeg har lavet siden www.mobil-anmeldelser.dk, og jeg ville da gerne have lidt feedback. Ideen var at sætte nogle google reklamer ind på den på et tidspunkt.

Det er stadig sådan meget tidlig klade, men jeg vil meget gerne have gode råd og forslag.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:04

"Vi sælger dem ikke, vi anmelder dem kun!"

Hvad skal I så tjene penge på? Kan ikke umiddelbart se noget Affiliate eller Adsense?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:07

Hej,

Synes det er lidt overskueligt med alle de pile der peger op og ned og 2 pile ved hinanden, det ser ikke godt ud. Det er godt nok et stort billede på forsiden med kun 2 linjer. En idé kunne være at lave det til en søgefunktion hvor man kunne vælge en mobil eller billeder af de forskellige mærker man kunne trykke på.

Det er godt du har billeder af mobilerne og det ville også være fedt med at sætte videoer ind i stedet for at linke til dem. Du kunne måske også lave en helhedsvurdering af mobilerne.

Selve mobilboksene synes jeg du skulle arbejde noget mere med. Det virker for firkantet og måske finde nogle andre farver.

Hvis du er interesseret i at tjene penge online kan du følge mit website statistik her

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:50

kan kun se en side på siden ?

for lidt tekst på siden

sammenligene flere modeller

lave lister hvad fås med plusser og minus lang liste og så kommer de lange anmelders på masse vis undersider , derved mere overskuelig side vis laves en liste første over mobil telefon modeller

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)