Jeg søger blogs, som ønsker gæste bloggere. Helst indenfor områderne elektronik, gadgets, online markedsføring, affiliate marketing, men også indenfor andre områder. Bare spørg, jeg kan også sagtens researche lidt.
Indlæggende bliver på minimum 400 ord, og hvis emnet tillader det, så højest sandsynligt mere.
Det eneste jeg vil have til gengæld er en lille brødtekst nederst i artiklen til mine projekter (2 links)
Du kan se lidt referencer på mine egne blogsher, her og her.
Jeg skriver forresten også i flydende engelsk, som i kan se i den sidste reference.
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Du er velkommen til at skrive et indlæg eller flere på min blog: www.gustavs.dk/blog, den omhandler emner om alt lige fra affiliate marketing, til samfunds relaterede emner.
Kontakt mig gerne vi PM eller mail: gustav@lyngen.dk
Hej Gustav
Det vil jeg med glæde. Du får lige et par spørgsmål over PM, så vi er på bølgelængde ;)
Jeg åbner Infossa på Mandag og blog sektionen kommer op på Lørdag, hvis du er interesseret. Så ser jeg gerne artikler om internet marketing med tanke på digitale filer, f.eks. artikel marketing.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg åbner Infossa på Mandag og blog sektionen kommer op på Lørdag, hvis du er interesseret. Så ser jeg gerne artikler om internet marketing med tanke på digitale filer, f.eks. artikel marketing.
Med lidt research, skal jeg nok kunne klare det også ;)
med venlig hilsen John Bakken
Det lyder som et super tilbud fra dig! Du er meget velkommen til at skrive artikler om mobiltelefoner, smartphones, bærebare computere, mobilt internet og alt andet indenfor emnet - mobilteknologi på vores hjemmeside mobilus.dk. Der kan du indsætte op til 3 links til dine projekter. Du kan også angive din Adsense konto og tjene penge på dine artikler.
Vi mangler også nye artikler til vores anden hjemmeside, der handler om 3G Internet. Du er meget velkommen til at sende mig en PM, så vi kan aftale det nærmere.
Det lyder som et super tilbud fra dig! Du er meget velkommen til at skrive artikler om mobiltelefoner, smartphones, bærebare computere, mobilt internet og alt andet indenfor emnet - mobilteknologi på vores hjemmeside mobilus.dk. Der kan du indsætte op til 3 links til dine projekter. Du kan også angive din Adsense konto og tjene penge på dine artikler.
Vi mangler også nye artikler til vores anden hjemmeside, der handler om 3G Internet. Du er meget velkommen til at sende mig en PM, så vi kan aftale det nærmere.
Mvh
Nazar
Hej Nazar
Det lyder til at være emner der falder lige i min smag, så det vil ikke være noget problem :)
Du får lige en besked over PB, så kan vi lige snakke videre.
Med venlig hilsen John Bakken