Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal holde foredrag! HJÆLP...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Grønnemark:

Jeg kan kun tilslutte mig Søren og sige tjek Gisselmanns blog på One2speak.dk. Det er sindsyg mange gratis råd. Hvis du skal holde flere foredrag i fremtiden så kan jeg absolut anbefale at købe nogle af hans ydelser på hjemmesiden.

I forhold til dit foredrag, synes jeg at du skal prøve at være dig selv, og undlade at kopiere andres stof, eller citere amerikanske guruer. På den måde bliver du en original foredragsholder som folk kan huske

Og jeg kan kun tilslutte mig Søren og Thomas. Anders Gisselmann ER kapaciteten ang. foredrag i Danmark. Jeg tænker ham bare så meget som en selvfølge, så jeg glemmer helt at nævne ham tidligere :-)

Og lige en korrektion i forhold til Steve Jobs bogen. Så handler den ikke om at man skal tale som Steve Jobs, men den er skrevet af én der har analyseret hans taler og talt med ham om, hvordan han forbereder dem. Den er netop god til nogle, der skal starte helt forfra.

Igen god fornøjelse med det :-)

Hej med dig :-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Thomas Grønnemark:

Jeg kan kun tilslutte mig Søren og sige tjek Gisselmanns blog på One2speak.dk. Det er sindsyg mange gratis råd. Hvis du skal holde flere foredrag i fremtiden så kan jeg absolut anbefale at købe nogle af hans ydelser på hjemmesiden.

I forhold til dit foredrag, synes jeg at du skal prøve at være dig selv, og undlade at kopiere andres stof, eller citere amerikanske guruer. På den måde bliver du en original foredragsholder som folk kan huske

Og jeg kan kun tilslutte mig Søren og Thomas. Anders Gisselmann ER kapaciteten ang. foredrag i Danmark. Jeg tænker ham bare så meget som en selvfølge, så jeg glemmer helt at nævne ham tidligere :-)

Og lige en korrektion i forhold til Steve Jobs bogen. Så handler den ikke om at man skal tale som Steve Jobs, men den er skrevet af én der har analyseret hans taler og talt med ham om, hvordan han forbereder dem. Den er netop god til nogle, der skal starte helt forfra.

Igen god fornøjelse med det :-)

...og lige for at melde præcist ud, så kan man fra mit synspunkt sagtens blive inspireret af andre, inkl. amerikanere Big Smile, i sit foredrag, men hvis man skal huskes kan man angribe det fra sin egen vinkel...

Lige som du som Ildsjæl gør Tommy Big Smile

...og så lige et tip til dig Anders: Jeg brugte video-analyse da jeg kørte bobslæde og bruger det nu til indkasttræningen og mine foredrag.

Optag dit foredrag og kig på det bagefter... Det er ikke altid lige behageligt...men jeg har sku lært en del af det Big Smile

Du kan kigge på kropssprog, publikums opmærksomhed, brug af gulvet m.m. ........

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)