Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Grossist

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj :-)

Er lidt interesseret i hvordan danskerne køber varer hjem, nærmere bestemt dem som tager ud til markeder med campingvognen en weekend, og sælger ud af diverse småting.

Hvis jeg nu faldt i interesse i at importere diverse ting, samt tøj, kunne der så blive mulighed for at der kunne gøres salg af det? (selvfølgelig gennemtænkt med reklame) Men hvor skal reklamen være, eller handler de selv over nettet fra grossister i udlandet?

Håber på positive og direkte svar

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 22:33

Bum

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 22:41
Det kan ikke betale sig for dig, at investere i almindeligt tøj, som alle kan købe fra Kina på diverse shops. Vil man selv kunne skaffe billigere.

Så skal det være eksklusive vare, som er svære at skaffe.

Tror det er de færreste seriøse webshops, der tager på markeder og handler ind ;-)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 22:51

Nu svarer du jo ikke direkte på det jeg spørg om.

Jeg kan ikke se hvor du får det "seriøse webshop" ind henne, eftersom jeg selv har tænkt at importere, og have varer liggende på lager, og tjene en skilling på det, og det vil uden tvivl kunne gøres billigt, aht. mængde.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 22:52

Du svarer ikke på mit spørgsmål.

Jeg forstår ikke hvor du vil hen med "seriøse webshops", eftersom dette intet har med online webshops at gøre.
Ingen tvivl om at jeg vil kunne gøre det billiger, aht. til mængden.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Skrevet kl. 22:58

Jamen, så synes jeg du skulle fortælle hvem din målgruppe er? Hvem vil du sælge produkterne til? :-)

Jeg tror helt sikkert det er meget forskelligt hvor folk henter deres varer henne. Jeg er personligt selv igang med at opstarte en webshop, og der vil jeg hente varerne uden for EU, da de pågældende varer er billigt produceret uden for EU.

I dette tilfælde ville det ikke give mening, at jeg købte tingene af dig, da jeg selv ville kunne gøre det billigere. 

Eller har jeg totalt misforstået dit spørgsmål???

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 23:02

Du er fuldstændig på sidespor.

Har selv handlet hjem fra udlandet til eget forbrug og til online webshop.

Det har INTET gøre med at skulle være grossist og have alm. borger som målgruppe - hvilket jeg også tydeligt understreger.

Det er en offside hobby, for både mig og for andre.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Skrevet kl. 23:06

Andi Christensen Hoej:
Det har INTET gøre med at skulle være grossist og have alm. borger som målgruppe - hvilket jeg også tydeligt understreger.

Så synes jeg overskriften er lidt misvisende.

Må indrømme jeg ikke er helt klar over dit spørgsmål og projekt.

Håber andre kan hjælpe dig. Held og lykke.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:13

Hej Andi,

Det du vil vide, er, hvordan du kommer i gang med at sælge landets kræmmere de varer, som de har med på markeder? Am I right?

Jeg handler selv med et par af de større, og det er egentlig ikke så svært - men det tager lidt tid at nå ind til de rigtige varer og de rigtige priser. Netværk er ALT i den verden, og det tager tid at bygge op.

Du vil opleve at der findes en håndfuld eller to rigtig store kræmmere i Danmark (især på modetøj-siden), som opkøber rigtig store partier. De sælger det selv engros til de øvrige kræmmere. Det er sådan nogle fisk du skal have fat i, hvis du vil lave nogle af de handler der er rigtig sjove.

Og så er prisen en altafgørende faktor. Hvis du ikke kan tilbyde dem varerne til en pris, hvor de kan sælge den videre med fortjeneste til en anden, som så igen skal kunne sælge den til mindst halv vejledende udsalgspris, så kan du lige så godt glemme det ;-)

Prøv at tag rundt på landets markeder og snak med kræmmerne. Hør dem ad hvordan de handler ind - det kan garanteret variere kraftigt alt efter hvad de handler med. Hav evt. et par gode tilbud med i bagagen til dem - det skader aldrig! Få en dialog i gang, og husk at udveksle telefonnumre; så er du allerede godt på vej! :-)

Mvh
Peter 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 23:28

Hej Peter,

LIGE NØJAGTIGT DET JEG LEDER EFTER! ;-)

Dog er det nok klogt, at komme tæt på de kære kræmmere, eftersom at jeg egentligt vil gøre det af egen fri vilje, for at udvide markedet, samt kunne tjene en mindre skilling til min opstart af online virksomhed her til næste sommer.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)