Hvis det skal ske i selskabsform, så er det lidt kompliceret. Selskabet kan vel i princip stiftes af jeres forældre som så står med ansvaret, men så er det dem der skal skatte - hvis det er et personligt selskab eller I/S
Alternativt et ApS som I jo godt kan eje hvis I ejer anpartskapitalen, men igen - kompliceret.
Jeg ved ikke hvad I vil, og det hjælper altid her at være lidt uddybende. Man KUNNE tro i ville slå græs og ordne haver. Her kunne I jo i princippet gøre det sammen som to selvstændige helt uden at ha virksomhed - Mikki_græsklipper og Bikki Græsklipper - og så har I jo så vidt jeg ved, selv som under 18 årige lov til at tjene penge uden at skulle udskrive moms - op til 50.000 kr hver - og det ville jeg i første omgang se om ikke det rækker. (hvis der er specielle lov krav om under 18 år - så er jeg ikke klar over dem i den sammenhæng)
Det er også lidt bedre at dele indtægten hvis I alligevel er på arbejdet begge to, og lettere at dele retfærdigt, hvis den ene er mere "på" end den anden.
Uden at ville være fordomsfuld, så er jeres alder lidt imod jer hvis I skal sælge jeres tjeneste til virksomheder med fakturaer, moms og bogføring, og er det til private, vil I nok kunne møde nogle der faktisk tror de bare skal betale jer, og at der næppe er moms eller andet inde i billedet, men det afhænger igen af hvad I vil.
Bliver det til over 50.000 per år, så må I se på sagen igen, men uden at vide hvad I vil, så ville jeg bare se at komme igang og ikke gøre ting mere komplicerede end nødvendigt.
vh