Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min forside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen Big Smile

Vil i ikke lige give mig lidt feedback på min nye forside.

Jeg har nemlig lavet meget om på siden,

siden sidste jeg første gang bad om feedback.

CRJ-Design.dk

Ps. håber i kan lid den Big Smile

Hilsen

Christopher Rosbak

CRJ design

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher.

Godt at se, at der er blevet lyttet og rettet.

Der er dog stadig nogle ting, som ikke helt spiller.

1) Hessian-tapetet - for dylen da! - Vi skriver 2011 og du laver 3D tegninger

2) Dine animationer på forsiden kører for langsomt.

3) Du fortæller stadig ikke dine kunder, hvad du kan gøre for dem - stadig lidt for meget navlepilleri. Hvad med fx. at skrive "Brug for hjælp til 3D tegninger?" eller "Brug for 3D model af dit projekt?" som første del af din animation.

4) Kør dine vigtigste sider igennem et basis SEO værktøj og ret op på de røde issues - brug fx. Webspear.

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke læst den tidligere tråd om din hjemmeside, så måske har du allerede argumenteret i forhold til min reaktion.

Da jeg kom ind på siden  så jeg din animation som en splash screen (og det er muligt at det kun er mig, der har set den sådan) og som Jakob Nielsen skriver:

Splash pages are useless and annoying. In general, every time you see a splash page, the reaction is "oh no, here comes a site that will be slow and difficult to use and that doesn't respect my time."
 
Hvis jeg bare skal se den som en animation, så må jeg sige, at der ikke er en begrundelse for, at den er animeret men mere som en lidt forældet stil, hvor man laver en animation, fordi det kan lade sig gøre, og det har det kunne i lidt for mange år. Jeg synes det virker langt mere begrundet siden dine referencer, hvor du har valgt at vise en del billeder på lidt plads.

Venlig hilsen

Henrik Morell

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent visuelt er det helt klart langt pænere end den forrige forside, men jeg er enig med Henrik i, at animationen er småirriterende. Den ser ganske godt ud, men den snupper for meget af min tid.

Men du er da på rette vej, synes jeg.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher.

1. Flash animationen på forsiden starter en smule for langsomt op. Speed it up :)

2. For lidt information

3. Siden i lavet ting i CAD samt andre, så må der gerne være flere "modeller" altså billeder på siden.

4. En referencer side mangler der, med mindre jeg har overset en.. Det kunne være lækkert for kunder at se hvad det i kan og har lavet tidligere. Jeg lagde nemlig mærke til under siden tegnestuen en lille slideshow af nogle ting i har lavet.. Dvs at at mulige kunder skal lede efter dem, som ikke er brugervenligt.. I/du skal have Referencer i selve menuen så de kan se lige med det samme hvad det er i kan.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid da noget grafik ind så folk kan se hvad i kan.Men cool nok side :) Jeg har lidt feedback.

Som de andre har skrevet synes jeg os du skal afskaffe dig den animation. Jeg er heller ikke så vild med pastel farverne, så hellere bruge noget der skinner igennem en rigtig blå fx. ligesom her på animo.

Jeg synes os når man går ind i et menu punkt kommer der en underlig boks til venstre, som er tom men med fx "produktudvikling" det virker som meget spild plads.

Se denne side for inspiration:

http://3d-animation.dk/

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)