Det har jeg nemlig. Vender tilbage når jeg er færdig med de første tre - måske kommer der flere! :) Mvh David |
Hej David. Jeg var nr 3 ikk :) Eller? Hvad skal du bruge?
Det har jeg nemlig. Vender tilbage når jeg er færdig med de første tre - måske kommer der flere! :) Mvh David |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Hej David. Jeg var nr 3 ikk :) Eller? Hvad skal du bruge? |
Desværre, der var nogle der skrev i tråden her før dig. Her er dem der fik pladserne, så vi slipper for forvirring: Mvh
David |
Øv :( håber der kommer endnu en runde... :) |
Hej igen, David Håber der kommer flere ;) Hvis der gør, må du meget gerne skrive en PM, tak ! :D Mvh. Mathias Jensen |
Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!
Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.
kunne godt bruge opdateret logo til vores stripper side mit bedst banner lige nu ser sådan ud her f.eks
jeg kunne også tænke mig et til banner til min stripper MIK profil alle ideer er velkomme kan sende evt.andre billeder end der er i stripper profil vis de ikke er gode nok |
Hej alle sammen! Jeg har desværre haft en ret dårlig oplevelse ved at yde denne service. Så dårlig at jeg kun har fået lavet de 2 første opgaver. Nu skal i høre hvorfor. Desværre har de to første været elendige til at opfylde kravene. Jeg bad om ret præcise krav om hvad banneret skulle indeholde - det fik jeg så også hos den ene, men den anden ville have lavet logoer (2). Han tilbød mig 250kr. per styk, så det sagde jeg ja til, selvom jeg ikke havde tænkt mig at lave logoer, fordi det ikke er min stærke side. Jeg lavede så de to logoer og banneret til den anden. Jeg sendte det til dem. I første omgang svarede ham med logoerne - der var noget der skulle ændres. Det gjorde jeg så, og sendte dem derefter tilbage. Har ikke fået svar, tak, betaling (fra ham med logoerne) eller på nogen anden måde en tilbagemelding fra nogle af dem siden. Har I en idé til hvad jeg kan gøre, eller i det mindste hvad jeg skal holde øje med, næste gang jeg yder sådan her en service gratis? Mvh En lidt skuffet David Bograd |
1. Tilmeld dig Partner-ads som affiliate 2. Tjek bannerne hos de forskellige annoncører 3. Kontakt de annoncører, som har de grimmeste bannere og spørg om du må lave nogle nye til dem gratis, med den betingelse, at du må bruge dem som reference, hvis de vælger at benytte bannerne. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
God idé Nicolaj! Tak! :) Mvh David Bograd |