Jeg sidder her og keder mig, og vil derfor tilbyde at lave nogle bannere gratis.
Jeg har ikke lige noget jeg kan vise frem, men eftersom det er gratis har I jo ikke rigtig noget at miste.
Her er kravene, hvis du vil have et banner:
Du giver mig teksten om der skal stå og evt. billeder hvis der er nogle bestemte du vil ha på. Kan godt finde nogle selv, hvis bare jeg får at vide hvad det er.
Jeg må bruge dem som referencer, hvis jeg en dag får brug for det.
Du giver konstruktiv feedback, og med det laver jeg nok også en ny version
I opgiver hvilke dimensioner i vil have bannerene i (eller viser mig det).
De bliver lavet i Photoshop.
Jeg laver til de første tre personer der henvender sig.
Mvh
David
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Jeg sidder her og keder mig, og vil derfor tilbyde at lave nogle bannere gratis.
Jeg har ikke lige noget jeg kan vise frem, men eftersom det er gratis har I jo ikke rigtig noget at miste.
Her er kravene, vis du vil have et banner:
Du giver mig teksten om der skal stå og evt. billeder hvis der er nogle bestemte du vil ha på. Kan godt finde nogle selv, hvis bare jeg får at vide hvad det er.
Mvh
David
Jeg står ikke og mangler et banner, men skide godt initiativ! - du får 5 stjerner herfra!
Flot initiativ! Du må da meget gerne kigge på mit banner jeg har her nedenfor, og høre hvad du har af idéer til det, måske lave noget på det hvis det er. Kan sende psd-filen til dig eventuelt?
Men nu som jeg allerede har et banner, er det iorden hvis du lader nogle uden et få muligheden.
Det er jo ikke noget dårligt tilbud :-) Du må da meget gerne jonglere et banner frem til mig, når nu du alligevel sidder og keder dig, f.eks. til www.udepriser.dk
Det er jo ikke noget dårligt tilbud :-) Du må da meget gerne jonglere et banner frem til mig, når nu du alligevel sidder og keder dig, f.eks. til www.udepriser.dk
Send nogle krav i PM, så er det en aftale.
Mvh
David
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Her er kravene, hvis du vil have et banner:
Mvh
David
Hej,
Du må godt lave en for mig . Du kan ringe til mig eller sende en PM.