Hej Alle dejlige Aminoer
Først en lille historie om grunden til at jeg laver dette indlæg.
Jeg er igang med at finde sponsere til en indsamling som skal køre i uge 37-41 i samarbejde med Bilka og FKN. Jeg er igang med at finde sponser gaver til vinderne af mit "lotteri" som man automatisk deltager i, ved at give penge til min indsamling, 1 lod pr. 50,-
Jeg har igennem forretningsforbinderlser været på besøg på ørbæk bryggeri, og fik virkelig smag for virksomheden, alt er økologisk og helt fantastisk, så derfor besluttede jeg mig at skrive til ejeren, at det var en fantastisk virksomhed, og at jeg dog havde nogle få idéer til ham, han lyttede og og vi blev enige om at netop deres hjemme side måske kunne trænge til en lille opstrammer. Jeg har altså fået lov til at smide dette på Amino.dk da jeg tilbød Ejeren at hjælpe ham, men....
Da jeg selv er fuldsætndig og aldeles grøn på alt omkring websites osv. tænke jeg selvfølgelig på jer aminoer ;)
Mit spørgsmål lyder altså på følgende:
- Hvad synes du om siden?
- Hvad ville du lave om på siden hvis du havde fri hænder?
- Hvordan kunne man benytte for at få flere gæster på siden, og evt. benytte den til salg?
- kan det lade sig gøre at lave en gruppe på siden som er lukket, for alle der ikke er medlemmre? ( og ville dette være en god idé.? )
- Hvad med ørbækbryggeri.dk, kan det lade sig gøre at hede det i stedet? er det lettere?
- Har du andre kommentarer eller feedback så modtager vi gerne?
Link til siden: http://www.oerbaek-bryggeri.nu/
Bryggeriet har en fantastisk historie som jeg synes kunne være fedt at bygge hjemmesiden op om.
Aftalen lyder på at jeg sender ham besvarelser om en uges tid, og jeg vil selvfølgelig besvare alle spørgsmål der måtte være, og som jeg selv kan svare på. Det er formentlig også vigtigt at sige at jeg selv stiller spørgsmålene og det er selvfølgelig kun uforpligtende at komme med tilbud osv. ;)
håber nogle af jer kloge hoveder vil hjlælpe mig med at se på siden...
ka' i ha' en fantastisk dag ( Som Thorborg ville sige det )
Mvh.
Alexander M. Andersen