Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du li' go' øl?? Hvad ville du gøre hvis du havde helt frie hænder?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle dejlige Aminoer

Først en lille historie om grunden til at jeg laver dette indlæg.

Jeg er igang med at finde sponsere til en indsamling som skal køre i uge 37-41 i samarbejde med Bilka og FKN. Jeg er igang med at finde sponser gaver til vinderne af mit "lotteri" som man automatisk deltager i, ved at give penge til min indsamling, 1 lod pr. 50,-

Jeg har igennem forretningsforbinderlser været på besøg på ørbæk bryggeri, og fik virkelig smag for virksomheden, alt er økologisk og helt fantastisk, så derfor besluttede jeg mig at skrive til ejeren, at det var en fantastisk virksomhed, og at jeg dog havde nogle få idéer til ham, han lyttede og og vi blev enige om at netop deres hjemme side måske kunne trænge til en lille opstrammer. Jeg har altså fået lov til at smide dette på Amino.dk da jeg tilbød Ejeren at hjælpe ham, men....

Da jeg selv er fuldsætndig og aldeles grøn på alt omkring websites osv. tænke jeg selvfølgelig på jer aminoer ;)

Mit spørgsmål lyder altså på følgende:

1. Hvad synes du om siden?
  2. Hvad ville du lave om på siden hvis du havde fri hænder?
  3. Hvordan kunne man benytte for at få flere gæster på siden, og evt. benytte den til salg?
  4. kan det lade sig gøre at lave en gruppe på siden som er lukket, for alle der ikke er medlemmre? ( og ville dette være en god idé.? )
  5. Hvad med ørbækbryggeri.dk, kan det lade sig gøre at hede det i stedet? er det lettere?
  6. Har du andre kommentarer eller feedback så modtager vi gerne?

Link til siden: http://www.oerbaek-bryggeri.nu/

Bryggeriet har en fantastisk historie som jeg synes kunne være fedt at bygge hjemmesiden op om.

Aftalen lyder på at jeg sender ham besvarelser om en uges tid, og jeg vil selvfølgelig besvare alle spørgsmål der måtte være, og som jeg selv kan svare på. Det er formentlig også vigtigt at sige at jeg selv stiller spørgsmålene og det er selvfølgelig kun uforpligtende at komme med tilbud osv. ;)

håber nogle af jer kloge hoveder vil hjlælpe mig med at se på siden...

ka' i ha' en fantastisk dag ( Som Thorborg ville sige det )

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Designet skal have en overhaling - Inspiration -

I kan prøve at downloade html validator til Firefox og se på kildekoden, der dukker der 100 fejl op.
Han har samtidig absolut ingen søgemaskine optimering.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Skrevet kl. 19:21

Hej lasse

tusind tak for svaret. jeg ved at der ikke er gjort noget ved siden i lang tid, da de netop ikke har kendskab til det overhovedet, men der er jo ek stort potentiale som jeg ser det ;)

tak for rådet, vil lige kigge på det på et tidspunkt..

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:32

Det er også lidt omvendt tankegang at "lave noget på sidens design, for at få folk derind"... Der skal i længere tilbage i "kæden" :)

Ingen tvivl om at siden trænger til en redesign.

Væk fra oldschool html, og hej til web 2.0 eller "3.0" ... Frem med sociale netværk som integreret del af siden.. Cross media, cross media og cross media....

Men inden i forventer at få boostet besøget på siden, så sørg for at få hyped øllen, bryggeriet, og siden - via andre medier, divser ølklubber, loger mm.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Skrevet kl. 19:58

Hej tbaker.dk

Jeg havde også tænkt meget på at få facebook med ind over, men andre sociale medier???

Der skulle være masser af ølklubber osv. involveret, men det kan selvfølgelig gøres i endnu større omfang.

Tusind tak for din feedback. jeg vil selvfølgelig gå videre med det..

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:02

Jeg tænker brune og beige farver..

og så meget simpel opbygning med fokus på øllet og selvfølgelig også deres historie..

Mvh Tobias.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Skrevet kl. 20:28

Tak Tobias.

Det er rart med alt den hjælp vi kan få, og det er bestemt ikke en dårlig idé

rigtig god dag..

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Skrevet kl. 14:18

Jeres svar er nu sendt til ejeren, og jeg håber der kommer til at ske noget.. hvem ved, måske bliver det en fra Amino der får en evt. opgave.. det ville være fedt. :D

kan i have det godt..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46

jeg ville skrive noget andet i banner end velkommen jeg ville skrive om jeres bryggeri i banner

meget svært at læse den grønne skrift på forsiden vælg en anden farve.

Husk bruge h1 og h2 i overskrifterne og underoverskrifter det gover mere overskuelighed på og nok også lidt SEO

Interne links der krydslinker på siden emmer der det lettere at finde rundt siden når der dukker spørgsmål op viser 2 veje du finder info og viser vejen for google hvilken ord din siden omhandler derved en god links struktur er guld værd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Skrevet kl. 14:58

Tusind tak for din kommentar Mikael, det er altid dejligt at se din hjælpsomhed her på Amino.dk Jeg er som sagt gået viderer med "sagen" men er narturligvis stadig taknemmelig for alle indputs.

Jeg er især enig med dig i det med dn grønne tekst, men det er også det jeg har mest forstand på..

Mvh.
Alexander

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)