Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en genial multimediedesigner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle!

Min onkel (Morten) leder efter arbejde i nærheden af Herning. Han er Multimediedesigner, og er meget dygtig inde for det grafiske. I kan inde på hans hjemmeside( www.mortenbmadsen.dk ) tjekke hans CV, og hans portofolie. Inde under hans CV kan i læse om ham, og hvad han kan osv.. Hvis nogle har noget til ham herinde, så venligst kontakt ham, eller mig under privat besked!+ han kan tilbyde sig selv gratis i en måneds virksomhedspraktik, så du/i kan få lov at se hinanden an.

- Mads Grønning & Morten B Madsen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nøjes venligst med én tråd pr. emne, tak! Det er vi mange, der vil sætte pris på.

Og du kan da fortælle din onkel, at det er gratis at oprette sig på Amino, så du kunne jo være fri for at drive arbejdsformidlingSmile

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:25

ved godt at det er en tråd pr. emne, men sku ha ændret overskrift og sådan nogle ting, og kunne ikke redigere :)

Men Brian, jeg gør det jo kun for at  hjælpe ham? Han har været arbejdsløs i en længere episode, jeg elsker ham jo :D! Også kom jeg i tanke om alle de rare aminoere som sidder herinde, om de ikke kunne hjælpe måske :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:31

Jeg synes det er lækkert du gør det for ham Mads :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)