Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbedre min SEO - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder mig langtfra tilfreds med min rangering på google - den er mildest talt ringe. 

Trods at jeg har prøvet at lave de bedste titel og meta tags. 

Hvad kan jeg gøre for at lave min SEO bedre? 

• Jeg skriver allerede artikler
  • Jeg linker på div. forummer
  • Jeg har brugt seoanalyst.dk til at finde det bedste seo tag

Ifølge google analytics lyder det på følgende. siden d. 16/5

• 661 
Besøg
    • 2.768 
Sidevisninger
    • 4,19 
Sider/besøg
    • 43,27 % 
Afvisningsprocent
    • 68,08 % 
- Bare lige et udkast..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Richard

Der er flere grunde til at du ikke har en højere rangering hos Google.
Jeg har hurtigt fundet fem punkter.

1 Du har kun 7 indgående links til hjemmesiden (se nederst)

2. Din side tilgåes både med og uden WWW. Det værste er at du linker internt både med og uden www.

3. Der er en enkelt fejl i din metakode. Der mangler mellemrum mellem ”indenfor”  og ”fitness”

4. Du bruger H4 html koder. Her skal du bruge H1 – H3

5. Dit domæne er forholdsvis ny endnu. Den er fra 11-02-2011

Jeg har også sendt dig en PM

vh

Finn Bennetsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10

mere tekst over alt hjælper husk unik tekst

bloggen vildt af sted dog er siden nye , derved selvfølgelige begrænset hvor meget der er nået at ligge af viden på siden.

Tag dig tid opdatere og atter arbejde med siden SEO er langvarigt arbejde der ikke overstås på en dag.

Om emmet er masse viden , derved muligheder for 1000 vis undersider, der giver indhold til søgemaskiner

vedr. links er der 1000 vis måder du kan hjælpe dig selv på , men som udgangspunkt lav branches bedste siden

H1 og h2 på siden mangles

interne link struktur der viser google vejen , husk dine søgeord .

her i denne her tråd vedr. hvad du også kan gøre af SEO http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:39

Hvis du har grundstrukturen og platformen i orden, så vil flere interne sider (mere indhold om man vil) samt flere eksterne links (fra relevante sider), øger dine rankings.

Vi kender alle opskriften, men der er bare en lang tilberedelsestid på 'retten'. Pas på med ikke at gå i stå, så hellere tage en kort pause. :-)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:28

Der er stadig mulighed for forbedring af metadescription og meta keywords kan jeg se (udnyttelse af alle tegn).

Her afsluttes dine metatitles med "x produkt - StepUp Fitness"

Udnyt titlen bedre end "stepup Fitness"

Vh
Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 02:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper:

Der er stadig mulighed for forbedring af metadescription og meta keywords kan jeg se (udnyttelse af alle tegn).

Casper - vi er enige om at Meta Description stadig er vigtig, ikke grundet at den benyttes af Google til ranking (det gør den ikke), men fordi den skal lokke de besgøende til at klikke på dit resultat i SERP frem for konkurrenten.

Personligt synes jeg ikke at nybegyndere skal bruge for mange kræfter på Meta Keywords, hvis deres målgruppe er danskere, samt ikke bruger Meta Keywords til deres interne søgemaskine - der er RIGTIG mange andre ting som det er vigtigere at kaste sig over som nybegynder!

Richard - du skal seriøst få gang i noget tekst! Kast et kig på seo browseren for at få et billede hvad Google ser når de kigger forbi - ikke just guf for søgemaskinerne!

Du mangler tekst på din forside, samt dine kategorisider. Overvej kraftigt at benytte nogle kategoribeskrivelser som du skriver fra bunden i dine kategorier. Kombiner også gerne med nogle landingpages (undersider med tekstindhold målrettet bestemte søgeord, som kan ses i titlen, urlen, samt flere gange i løbet af teksten). Jeg kan se at du har en artikelsektion - denne kunne meget vel udnyttes til nogle landingpages. Meget firkantet set er det ikke nok kun at målrette sine søgeord i sin title og URL, og ikke i teksten, hvis man ønsker konkurrenceprægede topplaceringer.

Når dine produkttekster ikke er længere end de er nu, skal du sørge for at der vises et kortere uddrag i kategorierne, samt andre steder hvor produkterne listes - som det er nu, genererer du en masse Dublicate Content.

Du skal også enten lave en 301 redirect fra http://www. til http:// eller omvendt, da dette også i den grad er DC.

Pas også på ikke at snuppe produktteksterne ind på Facebook - dette er også DC.

Sørg også for noget linkbuilding - du får næsten ikke tilført noget linkjuice. Sørg for gode ankertekster, og link helt ned til undersider når det er muligt.

Slutteligt vil jeg sige, at det er meget vigtigt at du vælger et eller flere søgeord, som du ønsker at målrette den underside som du arbejder med til. Sørg for at vælge nogle søgeord som folk faktisk søger efter - der er en masse måder at gøre dette på, hvoraf den nok mest benyttede er Google Keyword Tool.

Slutteligt, når du har fået styr på det hele, bør du også kigge på dine interne links.

God arbejdslyst, og spørg endelig hvis der er noget der skal uddybes!

/ Emil Blücher

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Emil har nævnt en masse godt. Jeg vil bare sige...

Fedt design og tak for at man ikke også scroller ned på baggrunden Wink

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:46

Emil - Tusinde tak for den uddybende formulering, - jeg må få kigget på det! Bl.a. tekst ved underkategorierne.

Theiss - Mange tak :) Men der er ikke rigtig noget salg, så det åbenbart ikke alle der synes den er flot :(

Til jer andre - Mange tak for jeres input og jeg er i fuld gang med at kigge nærmere på tingene. 

VH

Richard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)