Der er stadig mulighed for forbedring af metadescription og meta keywords kan jeg se (udnyttelse af alle tegn).
Casper - vi er enige om at Meta Description stadig er vigtig, ikke grundet at den benyttes af Google til ranking (det gør den ikke), men fordi den skal lokke de besgøende til at klikke på dit resultat i SERP frem for konkurrenten.
Personligt synes jeg ikke at nybegyndere skal bruge for mange kræfter på Meta Keywords, hvis deres målgruppe er danskere, samt ikke bruger Meta Keywords til deres interne søgemaskine - der er RIGTIG mange andre ting som det er vigtigere at kaste sig over som nybegynder!
Richard - du skal seriøst få gang i noget tekst! Kast et kig på seo browseren for at få et billede hvad Google ser når de kigger forbi - ikke just guf for søgemaskinerne!
Du mangler tekst på din forside, samt dine kategorisider. Overvej kraftigt at benytte nogle kategoribeskrivelser som du skriver fra bunden i dine kategorier. Kombiner også gerne med nogle landingpages (undersider med tekstindhold målrettet bestemte søgeord, som kan ses i titlen, urlen, samt flere gange i løbet af teksten). Jeg kan se at du har en artikelsektion - denne kunne meget vel udnyttes til nogle landingpages. Meget firkantet set er det ikke nok kun at målrette sine søgeord i sin title og URL, og ikke i teksten, hvis man ønsker konkurrenceprægede topplaceringer.
Når dine produkttekster ikke er længere end de er nu, skal du sørge for at der vises et kortere uddrag i kategorierne, samt andre steder hvor produkterne listes - som det er nu, genererer du en masse Dublicate Content.
Du skal også enten lave en 301 redirect fra http://www. til http:// eller omvendt, da dette også i den grad er DC.
Pas også på ikke at snuppe produktteksterne ind på Facebook - dette er også DC.
Sørg også for noget linkbuilding - du får næsten ikke tilført noget linkjuice. Sørg for gode ankertekster, og link helt ned til undersider når det er muligt.
Slutteligt vil jeg sige, at det er meget vigtigt at du vælger et eller flere søgeord, som du ønsker at målrette den underside som du arbejder med til. Sørg for at vælge nogle søgeord som folk faktisk søger efter - der er en masse måder at gøre dette på, hvoraf den nok mest benyttede er Google Keyword Tool.
Slutteligt, når du har fået styr på det hele, bør du også kigge på dine interne links.
God arbejdslyst, og spørg endelig hvis der er noget der skal uddybes!
/ Emil Blücher