Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imponerende ung iværksætter - TEDxRedmond - Jason O'Neill - Goals vs. Plans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget imponerende ung iværksætter, der har et rigtig godt budskab!!!

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:42

Bare en lille besked om at folk altså ikke læser indlægAmino med udelukkende store bogstaver og en masse udråbstegn i overskriften, hurtigere eller mere, end hvis overskriften er beskrivende og med normal tegn- og størrelsessætning.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 13:47

Okay... Det var ikke for at pisse på nogen jeg gjorde det:) Men håber da stadig, at du havde tid til at se klippet:)

God dag!!!

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:00

Joachim Harris:
Okay... Det var ikke for at pisse på nogen jeg gjorde det:) Men håber da stadig, at du havde tid til at se klippet:)

hehe bare rolig ingen pisset på (tror jeg). :-)

Det var mest bare en opfordring for din egen skyld, fordi du risikerer at blive opfattet som useriøs og uvidende teenager af andre brugere, hvis dine indlæg og overskrifter ligner lidt for meget noget fra en begejstret facebook status-opdatering, counterstrike forum eller lignende.

Husk på at det er forretningsfolk og potentielle forretningspartnere der kommunikeres til (Selv i café og hygge området). Det betyder ikke at tingene behøver at være støvede og kedelige, men man har som regel mest success med at få sit budskab ud herinde, hvis man holder en nogenlunde fornuftig skriveform, selvom man er begejstret over noget man lige har opdaget. :-)

Videoen ser interessant ud og jeg vil give den et kig ved lejlighed.

God dag til dig også.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 14:29

Okay:) Super... Et godt råd kan man altid bruge og det vil jeg helt sikkert tage til mig og bruge fremover:)

Tak for det:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)