Jeg skal lave en lille Flash-intro i stil med denne her: http://www.elcon-as.dk/forside.aspx
Jeg har imidlertid ingen erfaring med flash, og er ikke særlig teknisk kyndig - derfor ville jeg høre, om der er nogen har erfaringer med hvilke flash softwares der er nemmest at gå til?
Jeg har prøvet med Swish, men allerede der synes jeg, at det bliver noget kompliceret...det kan selvfølgelig også bare være mig der piver?
Men jeg tor du kan downloade en del færdige flash-kombonenter som kan vise lidt billeder som det du viser. DOG vil jeg da anbefale dig at bruge jquery/javascript da det er mere device-uafhængigt :)
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
@Peter: Hvis du vil lave en billedrotation, så findes der et hav af plug-ins afhængigt af hvordan du har sat din hjemmeside op.
Jeg har en side lavet i Joomla om mine foredrag om Afghanistan. På forsiden er der et banner som roterer. Det er et plugin som hedder: RokSlideshow Den løsning fungerer til mit behov.
Inden du kaster dig ud i brug af flash skal du vide at:
alle der går på nettet med en iPhone eller iPad vil ikke kunne se det
De to argumenter er for mig nok til at at finde andre løsninger end flash til mit behov. Det betyder ikke det er det samme for dig, men tænk over det :)
Læg et link til din side, beskriv hvilket CMS du bruger (om noget) og beskriv hvad det er du gerne vil have til at ske - det gør det noget lettere at forholde sig til.