Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange hits i webshop men ingen ordrer, HJÆLP!!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen..

Jeg har startet en ny webshop med billig kosmetik, www.kosmetik-lagersalg.dk

Vores priser er billige sammenlignet med andre, og vi har fået positivt feed back hvad der angår vores opsæt og design af webshop.

Problemet er bare at selv om der er mange hits og besøgende er der ikke en eneste kunde der laver en ordre. Jeg kan se der er op til 50 besøgende på en dag, men stadig ingen bestillinger.

Har I en go ide, til hvad jeg skal gøre? mine priser er ret billige i forvejen, så jeg kan ikke rigtig gå længere ned, men er måske nødt til det.

HJÆLP!!!! vores shop har kun været aktiv i 5 dage, men jeg undrer mig over de mange besøgende ikke bestiller noget som helst..

VH kosmetik-lagersalg.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 07:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav en god investering og køb Martins bog E-pusher. Du får garanteret pengene mange gang igen, er jeg sikke på.

Lige hurtigt til din webshop af idéer jeg har:
Hele siden er jo nærmest grå. Designet er fint, men hvorfor skal alt være så gråt?
Derudover synes jeg der mangler nogle rene linjer. F.eks. mellem højre sidemenu og selve siden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:06

Det er selvfølgelig ret svært at sige. Jeg har alligevel en ide om at det måske er din betalingsgateway som skal opgraderes. Hvem er din målgruppe? ældre, forældre eller +35 ? Der er mange unge (som ville købe dine produkter) som ikke har Dankort, men Mastercard, visa electron eller american express..

Jeg ved ikke hvor du har din betalingsgateway lige p.t. men et bud kunne være du skulle tilbyde et større udbud af kort, så dine kunder faktisk havde mulighed for at betale. Bank overførsel er det færreste unge vælger (er min opfattelse)

Tilmeldt 26. Dec 10
Skrevet kl. 07:48

Hej igen..

ja jeg er enig, der er mange unge der ville købe de produkter, du har fat i noget hvad der angår betalings kort, jeg undersøger lige sagen!

Mange tak for tippet!

Tilmeldt 26. Dec 10
Skrevet kl. 07:54

Hej igen..

jeg googler lige den bog du nævner og ser nærmere på det. mht den grå farve, så tænkte jeg det var et flot design at have en hjemmeside der var sort hvid, dette ville give større fokus på produkterne og deres farver, det kan være du har ret, og der skal være et par linjer hist og pist..

tak for din tid!

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:07

Selv om det er billige produkter du har, tror jeg at mange holder sig tilbage fra at købe, når fragten i mange tilfælde overstigen prisen på produktet.

Eventuelt kunne du tage noget mere for produkterne, og så tilbyde gratis fragt.

Om andre har det lige sådan, skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved med mig selv at jeg ville hurtigt være videre hvis fragten udgør så stor en del af købet, selv om det blot er psykologisk og dine priser stadig kan være billigere end andre...

Tilmeldt 26. Dec 10
Skrevet kl. 08:13

ja det har jeg også selv tænkt over, dvs højere priser og gratis fragt? er det hvad du mener?

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 08:35

hej med dig.

Den er skide flot din hjemmeside, men den grå farve ligge ikke så godt op af dine billeder, hvis du vælger en hvid farve som baggrund, kommer det til at se meget bedre ud. / Tror jeg :)

Derudover syntes jeg at du skal se om du ikke kan gøre produktbillederne MEGET større og indbydende.

Men generalt syntes jeg det er den Fed side du har.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 08:36

Hej

Stjernehimlen virker lidt forkert på mig, jeg kan ikke sige hvorfor men den gør et eller andet ved min opfattelse af jeres butik, det samme gør

Forside | Firmaprofil | Kontakt os | Gå til bestilling

Det må kunne laves så det står godt sammen med resten af shoppen.

Min bedste ydmyge mening

Glasmager

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm - det er ellers en meget flot shop du har fået sat op.. Jeg kan godt lide din opsætning og dit favevalg..

Det er vist en dandomainshop, så vidt jeg kan se..;-)

Hvor har du besøgstal fra? Som jeg lige unmiddelbart kan se har du ikke google analytics installeret, - vel? Hvis det er den tæller du ser i backend, du læner dig op, af, så er den desværre meget meget misvisende, - bla. tæller den dine egne hits med.. Så hver gang du besøger egen side, tæller det som et besøg.. hvor mange gange besøger du, familie og venner selv siden i løbet af en dag? for jeg tror ikke du har 50 unikke besøgende om dagen, desværre..

Under regler og filtre i backend kan du godt nok frasorterer egen ip-adresse, - men det til trods kan du alligevel ikke helt stole på tælleren.. Så du skal have google analytivs installeret så du får de rigtige tal, -og ikke midst n viden om hvad det er for søgninger du får folk ind på.. for det kan du heller ikke rigtig se i DD's administration..

For jeg vil jo mene du har en del SEO-udfordringer også.. Dine sidetitler, tænker jeg her bla. tekst på siden m.v..

Derudover - skal du måske overveje at ændre dine varelister til vise 3 eller 4 produkter på line, fremfor som "listeform" - med "streger omkring"... Jeg har set SÅ mange DD'shop's med den opsætning så det er lige til at "ka... o. ov.."..;-) Udover at vise på line, har det den fordel at du får vist flere produkter "over the fold" /over scroll linien...

Også har du et fragt issue.. 50 kr i fragt for et produkt til 49,- kr er MEGET.. overvej muligheden for at sende  som maxibrev, eller sæt priserne op med 10 eller 20 kr, og tilbyd fri fragt...

Endelig - så mangler du et "favicon" (kig i adresselinien her på aminio (den lille pære ved siden af http:// i adresselinien)

Og en lille sidste ting - din side svarer både med og uden www - det skal du også have styr på, og kan også styres fra backend - selvom det ikke bliver lavet helt "rigtigt" på den måde, så går det endda.. (under opsætning/sprog - kan du henvise non www siden til www eller omvendt, afh. af hvilken side du har valgt at markedsfører...)

Såh - der er bestemt ting du kan arbejde med, - men overordnet set synes jeg du har en meget flot shop - men nethandel tager tid!!! meget lang tid - med mindre du har et stort markedsføringsbudget til f.eks. adwords.. men inden du begynder med det, skan du have styr på ovenstående...:)

Held og lykke med projektet..

/Ulrik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)