Hmm - det er ellers en meget flot shop du har fået sat op.. Jeg kan godt lide din opsætning og dit favevalg..
Det er vist en dandomainshop, så vidt jeg kan se..;-)
Hvor har du besøgstal fra? Som jeg lige unmiddelbart kan se har du ikke google analytics installeret, - vel? Hvis det er den tæller du ser i backend, du læner dig op, af, så er den desværre meget meget misvisende, - bla. tæller den dine egne hits med.. Så hver gang du besøger egen side, tæller det som et besøg.. hvor mange gange besøger du, familie og venner selv siden i løbet af en dag? for jeg tror ikke du har 50 unikke besøgende om dagen, desværre..
Under regler og filtre i backend kan du godt nok frasorterer egen ip-adresse, - men det til trods kan du alligevel ikke helt stole på tælleren.. Så du skal have google analytivs installeret så du får de rigtige tal, -og ikke midst n viden om hvad det er for søgninger du får folk ind på.. for det kan du heller ikke rigtig se i DD's administration..
For jeg vil jo mene du har en del SEO-udfordringer også.. Dine sidetitler, tænker jeg her bla. tekst på siden m.v..
Derudover - skal du måske overveje at ændre dine varelister til vise 3 eller 4 produkter på line, fremfor som "listeform" - med "streger omkring"... Jeg har set SÅ mange DD'shop's med den opsætning så det er lige til at "ka... o. ov.."..;-) Udover at vise på line, har det den fordel at du får vist flere produkter "over the fold" /over scroll linien...
Også har du et fragt issue.. 50 kr i fragt for et produkt til 49,- kr er MEGET.. overvej muligheden for at sende som maxibrev, eller sæt priserne op med 10 eller 20 kr, og tilbyd fri fragt...
Endelig - så mangler du et "favicon" (kig i adresselinien her på aminio (den lille pære ved siden af http:// i adresselinien)
Og en lille sidste ting - din side svarer både med og uden www - det skal du også have styr på, og kan også styres fra backend - selvom det ikke bliver lavet helt "rigtigt" på den måde, så går det endda.. (under opsætning/sprog - kan du henvise non www siden til www eller omvendt, afh. af hvilken side du har valgt at markedsfører...)
Såh - der er bestemt ting du kan arbejde med, - men overordnet set synes jeg du har en meget flot shop - men nethandel tager tid!!! meget lang tid - med mindre du har et stort markedsføringsbudget til f.eks. adwords.. men inden du begynder med det, skan du have styr på ovenstående...:)
Held og lykke med projektet..
/Ulrik