Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækker Web design søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer ..
Jeg har fået en god ide og søger derfor en der kan hjælpe mig med at lave en lækkert Web design .. Siden skal være forholdsvis enkel - når man klikker ind på siden skal der være lidt tekst nedenunder 3 eller 4 menuer hvor man kan vælge sig ind på .. Under disse 3/4 menuer skal der kunne stå tekst .. Siden skal være nem at rette i mht tekst og billeder .. Siden skal have en menu hvor man kan de galleri og mulighed for mere Info .. Siden skal havde en online kontakt formular hvor man kan skrive sin bestilling ind i / booking

Send mig en besked hvad sådan en løsning vil koste
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 05:05

Hej Thomas

Så håber jeg din søgen er ovre. Jeg har lavet mange lignende sites som dit, og er noget vi sagtens kan finde ud af. Jeg kan levere denne side du beskriver, så du har den om allerede en uge. Skriver lige en PM med mere info.

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:21

Hej Thomas,

Det er ikke muligt at sende dig en besked herinde? :-)

Mvh
Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36

Tjek Favola.dk for et udsnit af vores referencer. Vi kan godt hjælpe dig og du er velkommen til at kontakte mig for at høre mere om pris og muligheder :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:15
Hej Thomas,
Det bliver jo lidt et skud men jeg vil tro vi kan lave noget godt til dig for 5.000-8.000 tid moms. Vores løsninger kan laves i vores cms system så du har fri mulighed for selv at vedligehold siden. Dette er til en månedlig yddelse til 200,- eks. moms.
Du kan ringe til mig uforpligtende på 48485656 eller skrive på sc@younameit.dk. Referencer kan ses på www.younameit.dk.

Mvh. Simon Christensen
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 01:09

Hej Thomas,

En sådan hjemmeside hjælpe vi dig gerne med. Hvis du selv leverer indhold (tekst, billeder og evt. video), så kan det både gå hurtigt og blive en rigtig fornuftig pris.

Du binder dig ikke for abonnement udgifter til eksempelvis hoasing hos os. Du vælger fuldstændig selv hvor du vil have din hjemmeside liggende og til hvilken pris. Det eneste tekniske krav er, at dit CMS system skal blive understøttet i den løsning, du vælger.

Du er velkommen til at lægge vejen forbi vores egen hjemmeside hvor du både kan få et hurtigt indtryk af os og vores kreative evner, men også kigge nærmere på konkrete hjemmesider, vi har udarbejdet. Her er linket til et par eksempler >

Er du interesseret, så kontakt mig gerne.

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom

BARON & COMPANY reklamebureau
Rådhuspladsen 77, 1550 København V
Tlf 70 23 55 56

baron-company.dk

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:46

tak for alle svarende i får alle sammen en mail sener idag :)

go weekend

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 01:06

Hejsa

Fandt du en leverador

eller tjek vores hjemmeside se linket i signatur

Billige seo pakker

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 11:11

Hej Thomas,

Du er meget velkommen til at kontakte os. Send venligst en nærmere beskrivelse til vores e-mail, så vender vi tilbage med et tilbud. Vi har en solid erfaring med programmering/opsætning i Joomla og Wordpress CMS og flere webdesigner, som vi samarbejder med og som kan lave et lækkert design præcis efter din ønske.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)