Jeg kan komme med et bud, for jeg ved ikke lige hvor jeg skulle få de oplysninger fra, da jeg ikke længere arbejder med støvsugere.
Jeg vil tro at det er Nilfisk og Miele der indtager 1. pladsen, hvem der er størst tør jeg ikke sige. Så sælges der ekstrem mange billige støvsuger, typisk mærker som Melissa og lign. Men altså, hvis du skal starte en seriøs shop, så skal du jo ikke bare have på lager til de mest populære støvsugere, så skal du have til dem alle. Du kan bl.a. købe støvsugerposer hos leverandøren i colli a 5 stk, så det er ikke den store investering der skal til for at have en bredt sortiment.
Hvis du kan lave en meget brugervenlig side, så folk er sikre på at få de rigtige poser, så skal du nok få succes. For folk de aner for det meste ikke hvilke poser de skal bruge, faktisk er der mange kunder der undrer sig over, at der er flere forskellige slags poser. Min egen mor hun køber f.eks. bare nogle tilfældige poser og klipper dem selv til efterfølgende, da de for langt de fleste tilfælde ikke passer på nogen måde.