Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af støvsugerposer online

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Tror i at der er salg i støvsuger poser online??

Mange hilsner

Peter

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:54

Hvis man kan sælge sokker på nettet, hvorfor så ikke støvsugerposer - Jeg tror dog ikke investeringen i reklame pr. salg kan betale sig. Da det ikke ligefrem er et impulskøb :)

Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 21:57

Hvad nu hvis man får folk til at købe igen og igen Surprise

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:59

Ja... Iflg. Google er der ca. 8100 søgninger i Danmark der indholder ordet "støvsugerposer". Kan man stable en god shop på benene, vil man helt sikkert få kunder der vender tilbage.

Du er dog ikke den første der får idéen, så det er et marked der allerede er godt fyldt med konkurrenter - men du skal jo bare være bedre end dem ;)
Jeg har selv for nogle år tilbage solgt støvsugerposer (offline), og der er godt nok en del at holde styr på. Hvis du skal have en støvsugerpose til alle kunder, så kan du ikke nøjes med 20 varenumre.

Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 22:02

Hej TobiasB,

Meget spændende at høre. Jeg lavede for nogle år siden en sammenfatning af alle de forskellige vare numre, og jeg kan godt huske at jeg kom frem til en hel del forskellige numre. Men kan har du lyst til at hjælpe med hensyn til hvilke maskiner der bliver solgt flest af her i landet? Jeg kan jo ikke rigtig ringe til El-mutanten og spørge dem hvilke de langer flest af over disken Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:03

Hvis du kan programmere en løsning, hvor du først vælger mærke og så model og udfra det får præsenteret mulige støvsuger der passer til. Tror dog det er en fordel at kombinere med egentlig støvsuger salg også - det behøver man jo ikke udelukke. Kender ikke avance m.m. men det er en spændende ide.

Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 22:07

Hej Casper,

Det er jo pladder simpelt at lave. Jeg finder lige en leverandør Smile, nongen der kender en støvsuger pose leverandør i Danmark?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:13

Jeg kan komme med et bud, for jeg ved ikke lige hvor jeg skulle få de oplysninger fra, da jeg ikke længere arbejder med støvsugere.

Jeg vil tro at det er Nilfisk og Miele der indtager 1. pladsen, hvem der er størst tør jeg ikke sige. Så sælges der ekstrem mange billige støvsuger, typisk mærker som Melissa og lign. Men altså, hvis du skal starte en seriøs shop, så skal du jo ikke bare have på lager til de mest populære støvsugere, så skal du have til dem alle. Du kan bl.a. købe støvsugerposer hos leverandøren i colli a 5 stk, så det er ikke den store investering der skal til for at have en bredt sortiment.

Hvis du kan lave en meget brugervenlig side, så folk er sikre på at få de rigtige poser, så skal du nok få succes. For folk de aner for det meste ikke hvilke poser de skal bruge, faktisk er der mange kunder der undrer sig over, at der er flere forskellige slags poser. Min egen mor hun køber f.eks. bare nogle tilfældige poser og klipper dem selv til efterfølgende, da de for langt de fleste tilfælde ikke passer på nogen måde.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:14

Idé mageren:

Hej Casper,

Det er jo pladder simpelt at lave. Jeg finder lige en leverandør Smile, nongen der kender en støvsuger pose leverandør i Danmark?

Aurora Group

Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 22:21

Hej TobiasB,

Tusind tak for hjælpen Big Smile

Jeg ringer til Aurora Group i morgen Wink

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)