Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Dropbox???

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hva' er der galt med en god gammeldags ftp-server.
Den kan windows xp behandle fuldstændig som et drev.
Der kan opstå problemer, hvis to gafler den samme fil på én gang, men jeg har klart mig fint med at dele filer via ftp i årevis.

Venlig hilsen

Hans

Hans, der var/er som sådan ikke noget galt med FTP-servere.

I dag vil virksomheder kunne drage fordel af en Small Business Server med SharePoint. Deling af data, både lokalt og via internettet.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 12. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:56

Hej Her er en liste jeg fandt ved google : http://freenuts.com/top-10-free-cloud-storage-services-for-you-to-back-up-and-sync-files/

Mvh

Horn

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 16:19

Det lyder da til at du bør bruge Filecamp istedet ...

Filecamp er en slags Dropbox for virksomheder ... hvor du kan oprette alle de "Dropboxes" (mapper) som du orker. Dine kunder vil kun havde adgang til de mapper som DU giver dem adgang til. Filecamp er SUPER simpelt! ... og dine kunder skal selvfølgelig ikke downloade eller installere noget som helst for at få adgang til Filecamp ... tag den, dropbox!

Læs evt. mere her: http://www.filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:35

repsej:

Det lyder da til at du bør bruge Filecamp istedet ...

Filecamp er en slags Dropbox for virksomheder ... hvor du kan oprette alle de "Dropboxes" (mapper) som du orker. Dine kunder vil kun havde adgang til de mapper som DU giver dem adgang til. Filecamp er SUPER simpelt! ... og dine kunder skal selvfølgelig ikke downloade eller installere noget som helst for at få adgang til Filecamp ... tag den, dropbox!

Læs evt. mere her: http://www.filecamp.com

Man behøver da heller ikke at downloade noget program for at bruge Dropbox? Du kan da bruge Dropbox i din browser også.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 16:50

Hej Frederik

Jeg oplever bare at mange virksomheder også bruger Dropbox til at dele filer med deres kunder. Og her kan de her synkroniserings muligheder i Dropbox godt drille, så at man uforvarende kommer til at give Kunde A adgang til Kunde Bs filer.

Og for at få det fulde udbytte af Dropbox skal man vel downloade desktop applikationen.

Med Filecamp foregår alt online og alle kunde mapper er 100% adskilte.

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:11

repsej:

Hej Frederik

Jeg oplever bare at mange virksomheder også bruger Dropbox til at dele filer med deres kunder. Og her kan de her synkroniserings muligheder i Dropbox godt drille, så at man uforvarende kommer til at give Kunde A adgang til Kunde Bs filer.

Og for at få det fulde udbytte af Dropbox skal man vel downloade desktop applikationen.

Med Filecamp foregår alt online og alle kunde mapper er 100% adskilte.

Man kan lave fejl, hvilket kan ske alle steder. Man kan helt sikkert også komme til at lave den samme fejl som du nævner, med Filecamp. 

Forskellen ligger også i, at Dropbox er gratis, hvilket Filecamp ikke er. Dette er for mig nok til at vælge Filecamp fra.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:51

Forstår ikke hvorfor i synes Dropbox er besværligt at dele med andre, meget nemt at opsætte mapper i som kun de som har adgang kan tilgå og ændre filer i, samtidig med det kan man, vis det er til kunder give dem et link hvorved kun den fil/mappe de skal have findes. Og det helt store plus er jo man kan tilgå Dropbox overalt bare der er internet, aldrig noget bøvl med forskellige enheder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:30
Evernote notesbøger kan også deles med andre.
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 14:02

Frederik Storm:
Forskellen ligger også i, at Dropbox er gratis, hvilket Filecamp ikke er. Dette er for mig nok til at vælge Filecamp fra.

Du har ret i at Filecamp ikke er gratis ... men koster nogle få kroner om dagen. Det er dog et beløb som mange virksomheder godt kan afse, for til gengæld at fremstå mere professionelt når de deler filer og samarbejder med deres kunder.

Dropbox (og andre lignende halv-gratis services) er godt til mange ting og henvender sig til ALLE! Filecamp henvender sig KUN til virksomheder.

Filecamp er meget mere end simpel fildeling! Jeg vil ikke komme med en lang salgstale her … blot nævne et par af forskellene:

• Filecamp er hurtigt. Vi får faktisk mange kunder fra Dropbox alene pga. af upload/download hastigheden.
• Filecamp er super enkelt både for vores kunder og deres brugere.
• Filecamp kan brandes med jeres firmas logo, farver, url mv.
• Filecamp kan tilmed brandes med jeres kunders logo, farver mv.
• Filecamp indeholder mange små features som letter hverdagen for, specielt kreative, virksomheder.
• Filecamp kan bruges som professionel billedbank for jeres virksomheds billeder, logoer mv.
• Filecamp kan udvides med et komplet online korrektur system.
... og så er Filecamp dansk og vi tager telefonen når den ringer!

:-)

Jesper

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)