Der står ikke hvilken plug in i bruger SEO, desuden en flot hjemmeside vis i fik det kunne i uden tvivl få flere penge ind , end at lave alt billigt, vis hvad i kan det på egen hjenneside |
Oki, det er også et godt plugin til det, det går dog ikke hele vejen til at sige at løsningen er SEO venlig, rigtig nok er den på vej dertil.Christoffer Hauthorn Boisen:KTJ-Media.dk:Jeg vil gerne vide hvilke plugins du bruger for at gøre wordpress løsningen SEO venlig, og hvor SEO venlig bliver den.Jeg installerer Yoast's SEO plugin.
jeg vil dog også anbefale dig at installere w3_total_cache, samt plugin som erstatter den normale 404 side, med en god gang 301 redirect, til den mest relevante side. og hvis du ikke allerede har gjort det, så rette det at WP laver å om til a, i stedet for dobbelt a. og ja et manuelt redirect plugin. der er helt sikkert flere plugins som du bør installere, men det her vil gøre løsningen du laver endnu mere søgemaskinevenlig.
Jeg siger det ikke for at komme med et surt opstød, men mere for at sige at brugen af ordene "SEO venlig hjemmeside" alt for tit bliver brugt forkert. Og det er med til at skabe sure kunder, når de så finder ud af at naboens løsning er endnu mere søgemaskinevenlig end den de selv har fået.
Og sure kunder er jo noget de færeste gerne vil have. Så du får da lige lidt hjælp på vejen ;)
MVH Kim