Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manspiration.dk - En livsstilsblog for den moderne mand

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har sammen med fem af mine gode venner startet en livsstilsblog. Projektet gik i luften i marts 2011, og grunden til jeg skriver her, er for at få lidt feedback. 

Lidt om projektet:
Manspiration er en livsstilsblog for den moderne mand med fokus på det klassiske og aktuelle. Vi er seks bloggere bag projektet, og giver igennem forskellige kategorier vores syn på hvad god stil indeholder. Udgangspunktet er ikke at tjene penge, men derimod at få stimuleret vores kreative sanser, da vi alle har en passion for at skrive. 

Al feedback er velkommen, og hvis i har nogle idéer, tips eller tricks skal I ikke holde jer tilbage. Vi er altid åbne overfor nye muligheder samt plads til forbedringer. 

LS, Manspiration.dk.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 18:19

Rigtig flot blog! Jeg kan godt lide designet, det spiller rigtig godt og passer perfekt til jeres stil.

Det eneste, der lige skærer i mine øjne, er jeres Facebook-like knap. Det er lidt mærkeligt, at den er på engelsk, når jeres blog ikke er.

Hent evt plugin'et 'Facebook Likes You' - der kan I styre om den skal være dansk, have andre farver, størrelse osv. 

Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 18:23

Mange tak for de rosende ord! Vi har faktisk snakket om knappen, så kan da være vi skal kigge på dit plugin - super! :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:25

Kan faktisk rigtig godt lide den blog! Dejlig simpel og let at finde rundt på. 

Syntes den er meget ideel og rammer målgruppen godt.

Flot arbejde.

Frederik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:43

super flot blog

kunne give lidt mere liv på blog stjerner til artikler

folk kan indsende artikler vær sin egen skrinbente for evigt kan man ej skrive

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 17:07

Så fik vi ændret det til en dansk tekst samt lavet lidt om på den. Faktisk rimelig tilfreds med resultatet :)

@Mikael, hvad mener du med blogstjerner? Et system til at vurdere indlæg eller hvad?  

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:20

Jeg ved ikke hvad det er, men jeg tog mig i at lukke siden nogenlunde med det samme.

Jeg tror egentligt indholdet passer relativt godt på mig, men det er lige som om at jeg ikke føler mig tryg, jeg føler mig ikke hjemme.

Kan godt være at det bare er mig, der kunne det jo tyde på. Jeg er ikke programmør af nogen slags, men jeg kunne forestille mig at en af de ting der gør at jeg føler mig utryg, er at det er meget hvidt, uden kanter.

Jeg kan godt lide hvidt, men jeg mangler sgu et eller andet.

Håber du kan bruge det.

Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 20:16

Hej Ketelsen

Det er også helt iorden, sådan er vi jo forskellige. Bloggens stil fokuserer meget på det stilrene og minimalistiske, hvilket også afspejles i designet, og det synes jeg personligt er rigtig lækkert. Men tak for ærligheden! :)

LS, Manspiration

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29

Manspiration:

@Mikael, hvad mener du med blogstjerner? Et system til at vurdere indlæg eller hvad?  

ja korrekt forstået det vil give lidt mere liv på bloggen vis folk kunne give stjerne til indlæggende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 23:14

Vi har netop nu lanceret vores Facebookside. I forbindelse med lanceringen, har vi lavet en lille konkurrence for vores læsere. Vi vil meget gerne have gang i Facebooksiden og konkurrencen, så her er en lille opfordring til at deltage :) 

Facebooksiden finder du her, og konkurrencen her 

Tak, og god sommer! 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)