Hej Aminoer. Jeg står i den situation at jeg godt vil være udstiller i 2012, på en af de mange bryllupsmesser. Jeps jeg er i god tid.. Men alt skal jo gerne være klart m.m. Jeg har aldrig nogensinde været på en bryllupsmesse eller andre messer for den sags skyld.. Men efter at have kigget rundt her på Amino, kan jeg se at flere af jer er garvede messe deltagere. Så jeg vil stille et par spørgsmål til jer, som jeg desværre ikke lige har kunne finde svar på andre steder (Synes jeg har kigget på samtlige sider, søgt google tyndt etc). 1. Hvis man tager bryllupsmessen i Bella Centeret, er der så nogen af jer der har en ide om hvor stor ens stand er? Ville jo være rart at vide, så man kan få lavet og bestilt nogle ting hjemmefra. 2. Er det bare hvide vægge, og hvad må man gøre med dem? Og hvordan ser standen ud ? 3. Jeg har set flere billeder fra Messer hvor udstillerne har fået lavet væggen/baggrunden til at ligne deres site med lign "tapet".. Hvordan gør man lige det? 4. Til jer der har været udstillere på messer (behøver ikke være bryllups relateret) hvis i har nogle råd, eller f.eks billeder af hvad i har gjort. Må i gerne vise mig dem. Ville være dejligt med lidt inspiration, det er især bagvæggen der bekymre mig. 5. Nu har jeg et unikt bryllups relateret produkt som jeg selv har produceret, og dette er grunden til at jeg vil udstille på bryllupsmesse. Som sagt er jeg slet ikke inde i alt det med messer (jeg prøver i hærdigt at sætte mig ind i alt, undersøge det hele etc). Men er der andre messer i mener jeg skulle tage et kig på? Har prøvet at kigge på bella centerets hjemmeside, men der kan jeg ikke lige finde svar på mine spørgsmål.. Næste skridt er at ringe op og høre, men vil lige prøve at høre hvad i har at sige herinde.. På forhånd tak for jeres svar :) Beklager hvis jeg er lidt af spørge Jørgen :) |
Frk.Jensen:1. Hvis man tager bryllupsmessen i Bella Centeret, er der så nogen af jer der har en ide om hvor stor ens stand er? Ville jo være rart at vide, så man kan få lavet og bestilt nogle ting hjemmefra.
Hejsa, du betaler som regel en pris pr kvm. og den varierer alt efter hvor attraktiv pladsen er.
Frk.Jensen:2. Er det bare hvide vægge, og hvad må man gøre med dem? Og hvordan ser standen ud ?
Det kommer lidt an på hvor du bliver placeret, evt kan du jo bruge en messevæg
Frk.Jensen:3. Jeg har set flere billeder fra Messer hvor udstillerne har fået lavet væggen/baggrunden til at ligne deres site med lign "tapet".. Hvordan gør man lige det?
Enten messevægge, reklamebannere eller rollups kan klare det
Frk.Jensen:4. Til jer der har været udstillere på messer (behøver ikke være bryllups relateret) hvis i har nogle råd, eller f.eks billeder af hvad i har gjort. Må i gerne vise mig dem. Ville være dejligt med lidt inspiration, det er især bagvæggen der bekymre mig.
Folk er utrolig kreative til messerne, prøv at lave noget anderledes der stadig er harmonisk.
Jeg var forbi CIFF messen og synes LEVIS havde en utrolig fed stand. tjek billede
Det vigtigste efter min mening er at du ikke holder dig tilbage og får det mest mulige ud af messen, både i form af lukkede kunder, potientelle kunder og networking. Så sørg for at have "arbejdstøjet" på og lad være med at stå og vente på at folk kommer hen til dig, hvis de virker lidt interesseret eller kigger på dine produkter så vær hurtig til at tage initiativet/kontakten.