Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk print på lærred

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte et firma op, hvor jeg skal beskæftige mig med web- og grafisk design. Men ved siden af har jeg gået og luftet tanken om et sideløbende firma, hvor folk kan gå ind på hjemmesiden og vælge imellem mange grafiske kunst billeder, som jeg har selv har tegnet/designet i Photoshop eller Illustrator. Hertil kan jeg tilbyde at få billederne printet ud på et lærred i forskellige forstørrelser.

Hvad synes I om dette koncept? Ved godt at der er mange, som tilbyder print på lærred, men er ikke stødt på en dansk side, som sælger deres egne grafiske billeder. Kun et par stykker men det er ikke det store udvalg, de har.

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Fra  NorthSport.dk ApS Skrevet kl. 10:24

Ved at den her lige er startet: www.vogi.dk

De har investeret i rigtig dyrt og godt udstyr til selve produktionen af de ting de sælger og er ordreproducerende. Hvis det var mig der skulle starte i den branche, ville jeg tage kontakt til dem og høre om de evt. ville overveje at producere for dig, så du slipper for at investere i dyre maskiner inden du ved om "bukserne kan holde" Wink

mvh

Regin Larsen www.northsport.dk

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 06:34

Ja planen er også til at starte med, at jeg skal have nogen til at printe for mig Smile

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 07:47
Mixart:

Jeg er ved at starte et firma op, hvor jeg skal beskæftige mig med web- og grafisk design. Men ved siden af har jeg gået og luftet tanken om et sideløbende firma, hvor folk kan gå ind på hjemmesiden og vælge imellem mange grafiske kunst billeder, som jeg har selv har tegnet/designet i Photoshop eller Illustrator. Hertil kan jeg tilbyde at få billederne printet ud på et lærred i forskellige forstørrelser.

Hvad synes I om dette koncept? Ved godt at der er mange, som tilbyder print på lærred, men er ikke stødt på en dansk side, som sælger deres egne grafiske billeder. Kun et par stykker men det er ikke det store udvalg, de har.

Hej
Måske kunne du tænke dig at levere dine tryk på flotte filtplader i 10 x 600 x 600 mm lige til at hænge op på væggen? Filten forbedrer også akustikken på kontorer, institutioner og hjem.
Vi kan levere filtpladerne med eller uden tryk.
Du kan se mere på www.AQdeco.com - siden er under opbygning og flere billeder er på vej.
Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:37

Jeg synes det lyder som en god idé.

Jeg skal til at køre et lignende produkt ved tryk på forskellige kanvas osv,
Der er det rart at have kontakt til en trykker, der kan gøre det for en,

Så er det ellers bare kunst der skal sælges..

Der er gode steder som etsy og andre hvor jeg ved at andre tjener kassen..

Mvh
Vincent Rye
Rye Art & Distribution

Fra Vangede
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Fra  WallStreet INK Skrevet kl. 12:35

Hej,

Jeg har selv startet lignende virksomhed op sidste år. Mit primære produkt er netop 'kunst' printet på lærred - kunst som kun kan købes her, men laver også personlige collager og printer folks eget foto. Det kræver lidt investering i printer, materialer, lokaler osv. Ligeledes skal der investeres meget i markedsføring - og det er den rigtig hårde del. 

Du er meget velkommen til at komme forbi eller ringe, hvis du er interesseret i at se mere om processen. 

Se mere på www.wallstreet-ink.dk. 

Mange hilsner

Anders Brinckmeyer

WallStreet INK
Gammelgårdsvej 75 B
3520 Farum

Tlf. 4434 0012
ab@wallstreet-ink.dk
www.wallstreet-ink.dk 

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 16:44

Ja regner også med at markedsføring bliver den hårde del, men har også nogle kontakter, der kan hjælpe mig godt igang. Tak for tilbudet. Det kunne være spændende at kigge forbi og se mere om processen en dag, selvom jeg er fra Hobro. Tænkte egentlig på hvilken printer I benytter til print på lærred? Har nemlig svært ved at finde ud af, hvilken prisleje jeg skal op i, før det er i en acceptabel printkvalitet i de store størrelser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)