Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS ARBEJDSKRAFT!! (Praktikplads søges)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Som overskrifter beskriver så er jeg på udkig efter en praktikplads i forbindelse med mit studie som bachelor i international handel og marketing. Jeg er pt. igang med 6 semester på university college nordjylland i Aalborg og praktikperioden som jeg taler om er fra august/september måned og tre måneder frem, alt efter opgavens omfang.

Så det jeg vil høre jer om er: Sidder der en virksomhedsejer, medarbejder, konsulent eller ligendende derude, som står og godt kunne bruge en ung og energisk mand, til en given opgave, så skal i være meget velkommen til at sende mig en besked herinde eller på email. 

Opaver jeg blandt andet kan tilbyde:

- Forretningsanalyse af eksisterende eller ny forretning, marked, produkt og lign.

- Lave markedsscreeninger af nye markeder

- Lave en test af ideers holdbarhed

- Gennemføre markedsanalyser - field eller desk research

- Opbygge CRM

- Foretage leverandørudvælgelse og ressourcemåling i supply chain

- Udarbejde marketingplaner

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er en proaktiv person, som godt kan lidt at udføre en opgave til perfektion. Jeg går meget op i national som international politik, økonomi og kultur.

Til virksomheden har jeg ikke store krav, andet end jeg helst ser at den er i Nordjylland, men er opgaven spændende og kan der evt. arrangeres ophold, så er jeg også villig til at rejse for praktikken.

Jeg ved godt at Amino ikke er en jobportal, men nu følger jeg siden meget og tænkte at dette var det rette forum at forhøre mig i. :)

Håber på nogle postive svar..

Med venlig hilsen

Andreas

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 07:19
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:15

Hvis der skulle være andre med interesse i, at have en praktikkant til at udføre nogle opgaver i sin virksomhed, så skal i være meget velkomne til at give lyd fra jer.. :)

Mvh

Andreas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)