Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

donationer til gadgets Side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person
Hej jeg er ved at start en gadgets side så vil høre om i vil doner penge til side penge vil blive brugt til at købe tinge der bliver test og til siden eller kan i hjælp mig med at tjen penge

Vis i doner penge så kommer det på siden

Hvor kommer bloggen fra den kommer fra wordpress.com

Og så laver jeg video som jeg lægger på siden

Mvh Nicklas brøndum
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:41

Hej Psp.

Tror du ikke nærmere du søger en der vil smide penge i dit projekt?

Og hvis du gør, så tror jeg du skal frem med lidt flere infomationer, ang hvad det går ud på :)

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, lige lidt konstruktivt fra min side af:

I stedet for at spørge tilfældige mennesker på Amino om penge, så prøv at spørg de forskellige gadget webshops om du må være tester hos dem, mod til gengæld at smide et link til deres shop, og så selvfølgelig anmelde det produkt de sender dig.

Jeg har selv en gadget blog, hvor jeg allerede efter et par måneder har fået en aftale i hus.

Men, nu skal det ikke komme til at lyde for let, for det er det bestemt ikke, udover et backlink til deres shop, ser de selvfølgelig også helst at du har en del besøgende, det magiske tal for at jeg kunne få mine aftaler i hus var 75 besøgende om dagen, så har du noget at gå ud fra.

Det var en masse god info fra en konkurrent, så benyt mit tip fornuftigt, og brug lidt tid på at skrive den mail til de forskellige shops, og tænk over hvad du skriver.

Mvh
John Bakken

gadget-guiden.dk 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)