Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste udbyder til mobiltelefoni?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem vil I anbefale til mobiltelefoni? Det er en jungle derude :)

Jeg overvejer Bibob, da de giver mulighed for at samle alle abonnementer i én regning og har en fornuftig afregning (de er dog skiftet fra afregning pr. sekund til minut?).

Behov: 4 telefonnumrer med minimum 1gb data pr. styk, og ville foretrække at de sænkede hastigheden når det forbrug blev oversteget i stedet at bonge 1kr/mb.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal det være forbrugsafregnet, eller taletidspakker med x antal timer inkluderet i abonnementet?

Har du kigget på pakkerne hos Oister? Det er det selskab, hvor du får mest data med til prisen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:06

Kan anbefale TDC, ja jeg ved godt måske lidt konservativt med alle de smarte alternativer, men de er stabile. TDC virker, det er ikke altid billigt, men de er stabile !

Men for guds skyld hold dig væk fra 3 mobil - magen til fupmagere skal man lede længe efter.

mvh

Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:09

Vil helt klart anbefale Oister. Billigt og massere af data. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:13

Hej 

Jeg kan godt forstå det kan være svært at finde det helt rigtige abonnement og for den sags skyld udbyder. Du skal huske at lægge mærke til opkaldsafgift og andre ekstra udgifter som kan forekomme, da det i nogle tilfælde så faktisk bliver dyrere, ved at disse udgifter er, selvom de skilter med at de reelt er billigere.

Her er en lille guide til hvordan du kan finde det rette abonnement, hvis det skulle have interesse.

Selv har jeg Telmore, som jeg er utrolig tilfreds med. Her fylder du bare penge på, og så kan du til- eller afmelde dig services.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:34

Nu skriver du ikke hvor meget taletid der bør være inkluderet, så det er ikke let at sige.

Men i dag ligner de fleste pakker jo hinanden, så det er svært at gå helt galt i byen, Så bliver det et spørgsmål om netværk. Ovenpå den forgange uge, er det jo svært at anbefale et selskab der kører på Telenors netværk, efter 2 nedbrud på én uge. Men da det forhåbentlig ikke fortsætter, skal det selvfølgelig ikke udelukke noget som helst.

Et godt bud, udover Oister som Nicolaj er inde på, er Time2Call. Bortset fra at de kører på Telenors netværk, har jeg fundet ud af at det er en ganske udmærket udbyder. Men du skal op i 12 timers pakken til 199 kr. pr. måned, før der er 1 GB data med. Men for 199 kr. får du: 12 timers tale, fri sms og mms, ingen opkaldsafgift, 1 GB data, fri tale til andre time2call telefoner, billig udlandstelefoni og gratis oprettelse.

Men uden at kende dit reelle behov, er det selvfølgelig bare et skud i blinde :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy:

Jeg overvejer Bibob, da de giver mulighed for at samle alle abonnementer i én regning og har en fornuftig afregning (de er dog skiftet fra afregning pr. sekund til minut?).

Taget fra BiBobs hjemmeside:

Taletid Pris pr. minut, døgnet rundt, uanset hvilket dansk net. Afregning pr. sekund kr. 0,60

MVH

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41

Det blev Oister der fik ordren i denne omgang, deres net fungerer ret godt og priserne er også konkurrencedygtige men jeres anmeldelser gjorde nok udslaget.

Tak for al feedback :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50

Tommy:

Hvem vil I anbefale til mobiltelefoni? Det er en jungle derude :)

Behov: 4 telefonnumrer med minimum 1gb data pr. styk, og ville foretrække at de sænkede hastigheden når det forbrug blev oversteget i stedet at bonge 1kr/mb.

Hej,

Jeg vil sige Oister.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47

Tommy:

Det blev Oister der fik ordren i denne omgang, deres net fungerer ret godt og priserne er også konkurrencedygtige men jeres anmeldelser gjorde nok udslaget.

Tak for al feedback :)

Jeg er sent på den, men jeg vil lige smide et godt ord ind for Happiimobil.dk. Alt kører og den ene gang jeg har haft brug for at ringe til dem, så fiksede de hurtigt problemet.

De har en del pakker, så det er nemt at vælge det man har brug for.

Faaborg Golfklub er en skøn bane i smukke omgivelser. Så skal du spille golf på Fyn, så tøv ikke med at vælge Faaborg Golfklub.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)