Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første video - Hvad er en rigtig sælger?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er

Nu er jeg - efter laaang tid overvejsler - begyndt at tænke på video'er i stedet for tekst via min blog. Derfor har jeg nu lavet mit første video-indlæg, som dog kun er tilgængeligt her på Amino i første omgang, da jeg skal have forbedret mit medie-kunnen.

Derfor er denne video lavet, hvor I er velkommen til at kommenterer indholdet af det jeg siger, samt lyd, billedekbvalitet og forståelse af mit sprog :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Jeg kan godt li' din video!

Personligt synes jeg at en sælger skal være reel, yde en ekstraordinær kundeservice, droppe sit cocky-ness og slutteligt lade være med at blive ved med, at prøve at sælge et produkt kunden allerede har sagt nej tak til.

En rigtig sælger skal se på hvilke behov kunden har, samt det marked kunden befinder sig i - Her i blandt også se på hvad kundens konkurrenter gør rigtig og forkert. 

Jeg var i sidste uge til et møde, hvor jeg blev rost for ikke at have den typiske sælger-attitude, hvilket endte op i en ordre :-)

Lige et råd til den næste video; Giv mig et smil og et glimt i øjet - Det bliver jeg så glad for :D

Ser frem til flere videoer. Giv den gas.

Mvh. Frederik

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:52

Cool Frederik.

Tak for feedback. Husker lige et smil og glimtet i øjet. Hader normalt alt hvad der hedder kamera, men nu skulle det jo prøves.

Mht. sælgeren, så er jeg enig med dig. Og rart at høre, at du fik ros for ikke at være den typiske sælger med en træls attitude. :D

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:52

Go stil Andreas

Video er det nye, og jeg følger snart trop:D

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:53

Anders Helbo:

Hader normalt alt hvad der hedder kamera, men nu skulle det jo prøves.

hehe, det var også en udfordring for mig de første par gange :-) det er super cool at du også er i gang nu!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:54

Hehe cool... Manageren, selvom navnet er Anders... Hehe... Men ingen sure miner herfra af den grund. Og tak for kommentaren!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:54

Frederik Grønholdt Petersen:

Anders Helbo:

Hader normalt alt hvad der hedder kamera, men nu skulle det jo prøves.

hehe, det var også en udfordring for mig de første par gange :-) det er super cool at du også er i gang nu!

Hehe ja. Det giver sku noget mere personlighed, end at sidde og skrive en tekst, selvom dette ofte kan være nemmere... :D

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:42

sorry

anders

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:15

Der er mange forskellige meninger om hvad en god sælger er, og da de fleste er rigtige vil jeg ikke gå med i den debat i denne omgang:o) men jeg vil godt give lidt feedback på videoen alligevel.

Lyden er meget lav, og det er meget svært at høre hvad du siger. Så du skal enten tale højere (kig gerne på Thorborg), eller finde en måde at justere det på. Der kommer nogle ret irriterende lyde ind over, som overdøver dig fuldstændig. Det er "kun" i første halvdel af videoen, men det er også slemt nok.

Der er ingen problemer med forståelsen af dit sprog, men pga. den lave lyd skal jeg dog koncentrere mig meget for at være med

Billedkvaliteten er til gengæld helt i top.

Du skal til gengæld arbejde lidt med din fremtoning, som Frederik også er inde på. Det ser ikke ud som om du er helt fortrolig med at sidde foran kameraet, og det skinner igennem. Det bliver naturligvis bedre jo flere videoer du laver, men du kan lige så godt få gjort noget ved det med det samme. Så et smil og lidt højere stemmeføring, så er du tæt på at være der :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:21

igang:

Der er mange forskellige meninger om hvad en god sælger er, og da de fleste er rigtige vil jeg ikke gå med i den debat i denne omgang:o) men jeg vil godt give lidt feedback på videoen alligevel.

Lyden er meget lav, og det er meget svært at høre hvad du siger. Så du skal enten tale højere (kig gerne på Thorborg), eller finde en måde at justere det på. Der kommer nogle ret irriterende lyde ind over, som overdøver dig fuldstændig. Det er "kun" i første halvdel af videoen, men det er også slemt nok.

Der er ingen problemer med forståelsen af dit sprog, men pga. den lave lyd skal jeg dog koncentrere mig meget for at være med

Billedkvaliteten er til gengæld helt i top.

Du skal til gengæld arbejde lidt med din fremtoning, som Frederik også er inde på. Det ser ikke ud som om du er helt fortrolig med at sidde foran kameraet, og det skinner igennem. Det bliver naturligvis bedre jo flere videoer du laver, men du kan lige så godt få gjort noget ved det med det samme. Så et smil og lidt højere stemmeføring, så er du tæt på at være der :o)

Det er hermed noteret. Tak for din fine feedback. Ja, de lyde der kan muligvis stamme fra Facebook forresten hehe... Men det skal jeg lige være opmærksom på næste gang. Skal også nok lige kigge lidt på mikrofonstyrringen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)