Hej Amino'er Nu er jeg - efter laaang tid overvejsler - begyndt at tænke på video'er i stedet for tekst via min blog. Derfor har jeg nu lavet mit første video-indlæg, som dog kun er tilgængeligt her på Amino i første omgang, da jeg skal have forbedret mit medie-kunnen. Derfor er denne video lavet, hvor I er velkommen til at kommenterer indholdet af det jeg siger, samt lyd, billedekbvalitet og forståelse af mit sprog :D |
Hej Anders,
Jeg kan godt li' din video!
Personligt synes jeg at en sælger skal være reel, yde en ekstraordinær kundeservice, droppe sit cocky-ness og slutteligt lade være med at blive ved med, at prøve at sælge et produkt kunden allerede har sagt nej tak til.
En rigtig sælger skal se på hvilke behov kunden har, samt det marked kunden befinder sig i - Her i blandt også se på hvad kundens konkurrenter gør rigtig og forkert.
Jeg var i sidste uge til et møde, hvor jeg blev rost for ikke at have den typiske sælger-attitude, hvilket endte op i en ordre :-)
Lige et råd til den næste video; Giv mig et smil og et glimt i øjet - Det bliver jeg så glad for :D
Ser frem til flere videoer. Giv den gas.
Mvh. Frederik