Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords viser mig kun begrænset

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Adwords har de 3 sidste dage ikke "haft lyst" til at vise mig på google, men hvorfor? Jeg kan godt komme frem på nogle få af mine søgeord men alle de andre kan jeg ikke selv få mig frem. Jeg kan dog se på gårsdagens budget at jeg har været vist nogle få gange på de forskellige søgeord jeg har, men det har været med et samlet budget dagligt  på under 10 kr. Normalt betaler jeg ca. 100.

Nogen der kan have nogen forslag til hvad der kan være sket? Budgettet står til langt mere.

Jimmy

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:10
Der kan være mange grunde til at dine annoncer ikke bliver vist. Men prøv at bruge diagnosticeringsværktøjet - det giver ofte et fingerpeg om, hvad der kan være galt (og vend evt. tilbage her med mere info).
Tænk også på, at der er forsinkelse i rapportering - så selv om det ser ud til, at du har luft i dit budget, kan det godt være opbrugt af klik, som ikke er rapporteret endnu.
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:18
Du kan i adwords vælge om du vil have vist dine annoncer spredt over 24 timer alt efter hvor stort et beløb du har sat af pr. dag.

Eller vælge at de skal vises hurtigst muligt indtil beløbet pr. dag er brugt.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:37
Nej, det er ikke det. Og mit budget ligger langt højere end hvad jeg for øjeblikket betaler dagligt.

Jimmy

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:47

Hej,

Synes også at Adwords opfører sig mærkeligt i øjeblikket.

Har fx 600 visninger og 21 klik hvilket jeg er udemærket tilfreds med. Men når man

opsøger de nu ca. 187 personer der er dumpet ind i min autoresponder de sidste 3 uger,

ja, da er der overhovedet ingen der svarer......personligt har jeg aldrig været mistænkeligt anlagt,

men har Adwords ansat en stab der bare sidder og KLIKKER ?? Hehe .... den var go, ikke ....

Fornyligt oprettede jeg en ekstra konto. For søgeord der normalt koster max. 6,0 kr. ville de ha´ 30,00 eller 60,00 kr. ..... efter 3 dages ventetid på support kom der svar om at "alt var i orden" ..... så klagede vi igen og de indrømmede fejlen.....

Men, er den rettet?? NÆ !!

Er der nogen der har bud på nogen andre gode PPC kanaler (ikke overture), ja, da prøver jeg gerne et alternativ.....

Bedste hilsner,

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)