Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SwopOn.com - Sæt dine vare/ting gratis til salg - Radioreklame!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Som i måske har bemærket har jeg det seneste år, gået rundt og brygget lidt på et nyt projekt. Denne gang, er jeg gået sammen med min gode ven Mads Laursen – og vi har sammen dannet Swop Group  med base i Taastrup.

Første skud fra stammen, er vores helt sprit nye SwopOn.com – hvor alle frit kan bytte, sælge eller sætte ting på auktioner 100% omkostningsfrit. Både erhverv og privat er velkomne – og her kommer Du ind i billedet :-)

Dine webshop-varer er velkomne på vores site!
Hvis du allerede har en webshop, forretning eller lign, så er dette din chance til at få lidt mersalg. Du kan oprette en profil, i din forretningsnavn, så du også bliver promoveret lidt – og endda helt gratis.

Radioreklame fra 13 juni – 10 juli – i første omgang.
For at komme ordenligt i gang, så starter vi fra idag d. 13 juni, med radioreklame i HT-området, på Radio Energy/NRJ. Vi har i første omgang købt 20 sekunder, som bliver afspillet 140 gange over perioden. Det vil sige, at vi ofre hård markedsføring, for at du gratis kan sælge dine produkter!

Du kan frit høre de to radiospot her:

1: http://dl.dropbox.com/u/22676775/SwopGroup/SwopOn.com/Amino/Radiospot_2011/Swop%20spot%201.mp3

2: http://dl.dropbox.com/u/22676775/SwopGroup/SwopOn.com/Amino/Radiospot_2011/Swop%20spot%203.mp3

Du kan endvidere se afspilningsplanen her, for hvornår det bliver afspillet :-)

Glædelig 2. pinsedag :-)

Besøg os på www.SwopOn.com

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder da som en go side Wink

Tillykke med den Yes

Kigger nok forbi med et tilbud på noget maling engang Big Smile

Dbh