Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betfair trading, virker det?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, jeg er ny herinde. 

Jeg faldt over siden betfairtrading.dk og læste lidt om det at trade. I min videre søgen på internettet kunne jeg forstå at der er mange der lever af det. 

Så ville høre lidt til jeres kendskab om det at trade på Betfair, lyder ihvertfald interessant!

Er der nogen af jer derude der lever af det eller har skabt overskud over en længere periode?

Tak.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:04

Hej Daytrader

Jeg har tjent penge på Etoro over en længere periode, lige indtil Olie priserne (fordi jeg var olie trader) faldt meget, som jeg ikke lige så komme, tjene mindt 1000 kr. Men det er See Follow Copy de laver hvor man kan gøre ligesom de andre trandere er ren fup.

Man skal køre sin egen stil aflæse stigningerne og slå til når de f.eks er lave.

Pt: har ingen erfaring med det der Betfair.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 13. Jun 11
Skrevet kl. 14:11

Hej Emil, 

Så du kan ikke anbefale Etoro eller?

Jeg overvejer at starte op med daytrading, og det var her jeg faldt over Betfair, tror det vil være en god begyndelse og den platform de bruger er lidt ala det samme som tradere på aktiemarkederne bruger. 

Men synes det er svært at finde noget holdbart på internettet omkring betfair trading, ser ud til at der er rigtig meget fup derude på det område. 

Dog synes jeg bloggen på betfairtrading.dk virkede interessant.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 14:12

Hold dig fra det :-)

Der findes flere forskellige systemer, men grundlæggende handler det om at sælge når der er bevægelse til fordel for dig i et marked..

Præcis ligesom aktier faktisk.. Her er "virksomheden" du sætter dine penge i, bare et udfald, 1X2, og det hele er overstået på 90 min..

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 13. Jun 11
Skrevet kl. 14:19

Hej Mark, 

Tak for dit svar.

Har du nogen erfaring med det siden du synes jeg skal holde mig fra det?

Jeg har godt forstået konceptet i det, men kan se at det hele foregår før et spil går igang. Altså før en kamp/hestevæddeløb osv går igang, så er det jo ikke gambling er det?

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:22

Ham der har siden er en rigtig flink fyr, snak med ham om det på skype. Der er mange som lever af det, men det er ikke nemme penge.

Du skal sætte dig ind i det, ligesom alt andet. - og ham der driver den side har traded i 6 år, derfor går et ham godt nu, fordi han virkelig har brugt meget energi på det.

Tilmeldt 13. Jun 11
Skrevet kl. 14:26

Hej Seiven,

Tak for dit svar. 

Ja jeg tror også det er hårdt arbejde, det skal det være for at hive de penge hjem som de drenge gør. 

Men kan se at han tilbyder noget gratis lyn-kursus hvis man opretter konto gennem hans link, det er vel et forsøg værd. Så skal jeg nok prøve at følge op på det herinde. 

Mvh 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:28

Nemlig, han er rigtig flink. - iøvrigt er han også en skide god oddser. sidst jeg tjekkede havde han ramt 34/42 spil rigtigt.

Hans lynkursus er iværtfald et godt sted og starte, du kan også købe bøger og læse andre blogs.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 14:30

Jeg ved ikke hvordan det foregår med hestevæddeløbene, så lige dem kan jeg ikke rigtig udtale mig om.

Jeg synes du skal holde dig fra det, fordi du i sidste ende kan tabe en masse penge på det. Det jeg har selv gjort. Jeg prøvede lay the draw-systemet, og det var en bragende succes den første tid. Men pludselig ramte man et par forkerte kampe, og så var alt tabt igen.

Og nej, det er vel ikke gambling som sådan. Jeg ser bare problemet i at du ikke altid kan forudsige hvordan et marked vil bevæge sig. Jeg har efterhånden oddset "seriøst" en del år, spillet efter value, og fulgt markederne meget, og jeg kan alligevel ikke gennemskue hvad der vil stige, og hvad der vil falde.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 13. Jun 11
Skrevet kl. 14:36

Tak til jer begge, 

Seiven: Jeg er ikke så glad for at oddse, så tror at det bliver på trading jeg skal prøve hvis det bliver til noget.

Mark: Ja både og, der er jo åbenbart mange der lever af det, og hvis de kan forudse det, så burde vi jo også være i stand til det, ikke? 

Har godt kendt til lay the draw inden, men ligefrem at leve af det system synes jeg er svært at se hvordan. Tror godt det ville virke med de rigtige udvælgelser. 

Men kunne være interessant at høre om der er nogen der lever af det. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)