Hej Daytrader Jeg kan godt anbefale Etoro men du skal bare ikke anvende deres "Openbook" hvor du kan følge andre tranders og kopiere deres trades, da det er amatører der tror de kan finde ud af det. Men det jeg gjorde var at jeg brugte noget tid og fokuseret kun på Olie. Og jeg tjente godt i en periode indtil en dag hvor jeg så fremgang på olien jeg kunne se at den var f.eks 108.7 og vidste den ville ryge op på 110.2 men så faldt den til 97, pga en oile krise. Siden den dag har jeg ikke Tradetet mere. Det kræver også tons af tid, jeg brugte mine pauser på arbejdet til at trade, og noget af min arbejdstid til at tjekke kurserne. Men hvis du vil trade så skal du gå 100% ind i det. Held og lykke. Mvh Emil |
For lige at følge op på kurset (Det gratis lyn-kursus) hos Betfairtrading.dk.
Jeg var noget skeptisk da jeg gik ind til det, men nu er kurset gennemført, og Mike, ejeren af betfairtrading.dk, har godt nok overrasket mig. Det er små 2 uger siden jeg oprettede denne tråd, og nu her i dag har jeg allerede nået det kursets mål var, nemlig at tjene mellem de 70-150 kr pr dag på trading.
For at give lidt kritik til det, så kan jeg godt se at for at få meget mere ud af det lyn-kursus, skal man højst sandsynligt op at have 2-3.000 kr på sin konto. Jeg startede med 500 kr og har nu lært at trade mig frem til ca 100 kr dagligt.
Og det er godt og vel som næsten totalt nybegynder. Så det kan stærkt anbefales at give det et forsøg.
Lidt mere kritik nu vi er igang, så kræver det noget tid at trade sig frem til disse penge, men når alt kommer til alt er det let tjente 3000 kr om måneden, og det kan jeg sagtens bruge som fattig studerende!