Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af store hjemmesider

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg skrev om Servage mente jeg, at de har en underside, hvor de reklamerer med hosting af "High traffic website".

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 11:13

ellers kan du tage et kig på www.uk2.net - vi har eget dc i London med omkring 3000 servers :)

www.onapp.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:11
Dato: 17-03-2007 22:22:36
Forfatter: bacardil
Har selv en 3-4 webservere hos www.abakomp.dk - de yder en god support og har ikke oplevet problemer i den tid jeg har brugt dem.

Tak for anbefalingen, er glad for at høre du er tilfreds.

Jeg har faktisk ikke særlig meget at tilføje til hvad de andre allerede har sagt, der er en del kompetance på amino indenfor server og hosting som også kan ses fra svarene.
Vores datacenter ligger i tyskland derfor er vores trafikpriser også en del mindre.

Hilsen

Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:12
Først vil jeg sige tak for alle de gode indlæg - Dette forum er jo slet ikke så tosset

For intereseret brugere er min beslutning landet på uk2.net - Hvorfor?
Ved dem får du alle de funktioner som en seriøs webmaster skal bruge ( Remote server restart, admin panel etc. ) De er inkluderet, ikke noget med ekstra penge om måneden for en service som man selvfølge skal bruge!

Priser er billige og serverne er kraftige!

og bedst af alt! 2000 GB traffik om måneden!!!!! Det er der ikke mange udbydere der kan hamle op med!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:17
Har en server hos dem og de er også udemærket. Dog skal du lige være opmærksom på at sker der noget med serveren er det jo rart at kunne få fat i en teknik med det samme. Det kan man hos uk2 hvis man betaler for denne løsning. Altså uden denne løsning kan man godt forvente en god lang svartid når serveren er nede. Men køber man denne service som ikke er helt billig, når den kun bruges sjældent, så skulle man få svar indenfor 5 min mener jeg.

Det kom i første omgang lidt bag på mig, at man skulle have denne ekstra ting for at kunne få hurtig svar.

Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:25
Tak for informationene - Det havde jeg faktisk ikke tænkt på!

Den gør den lidt dyrere men dog stadig lækker!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:32
Det er rigtigt. Man skal dog lige se det i forhold til om man kommer til at bruge 2TB trafik, det er jo fint at have, men bruger man kun 100GB er det trist at betale for de 1,9TB ekstra som man ikke bruger.

For så kunne løsningen måske være billigere hos andre. - Men igen er de generelt også et godt valg.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 17:31
hey - lige for at gøre det helt klart.

De servere man køber hos UK2 er "unmanaged" - dvs. UK2 sørger for at hardware+netværk er dandy, resten ordner du faktisk selv. Når det er sagt siger mine techies sjældent nej når nogen spørger om hjælp.

Vores datacenter er bemandet 24/7 af mine egne folk, dvs. UK2 er ikke mellemmand eller "reseller" af servers i et datacenter som vi ikke har adgang til. Vores kontor er i samme bygning som serverne, så der er altid hjælp 5-10 min væk, uanset om man betaler ekstra eller ej...

Det som er nævnt ovenfor er vores "supreme support" - hvor man for £29 ekstra får sin server 100% managed af os. Dvs. vi sikrer den, overvåger den og sørger for at få den op og køre igen hvis der går noget galt. Du har dog stadigt root-adgang, men faktisk behøver du det ikke, da vi ordner alt.

Supreme Support kører via www.supremesupport.com - som er 100% ejet af UK2.

Sig til hvis der er andre spørgsmål :)

d.

www.onapp.com

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 17:39
både Rackspace og Theplanet er super hosts.

Rackspace har også servere i UK på www.rackspace.co.uk, deres support er helt i top, deres priser er også deroppe, men hvis du virkelig bare skal bruge kvalitet, så er de et udemærket valg.

Theplanet har fornyligt købt EV1servers, som tidligere var kendt som rackshack. Det har vist været en hård omgang at sammenlægge selskaberne, så man læser ofte dårligt nyt om dem her og der på det sidste.

Tag iøvrigt altid et kig på www.webhostingtalk.com - der er mange super tilbud!

:)

d.

www.onapp.com

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)