Godmorgen Aminoer. Jeg har en blog (Eksempel.wordpress.com) som jeg har flyttet over på eget domæne. Min blog har en PR på 4 og vil selvfølgelig gerne have noget af den værdi tilført mit nye domæne som jo har samme indhold. Så vidt jeg kan se er der kun mulighed for at betale sig fra at få lavet en redirect fra bloggen til mit nye domæne!? Og det er jeg ikke interesseret i at betale. Hvordan får jeg mest muligt ud af værdien af bloggen? Det jeg tænker at gøre er at slette alt indhold på bloggen og på forsiden have et link til mit nye domæne, er det helt galt, nu hvor jeg ikke vil betale for at have en redirect? Er der andre muligheder? Tak og god helligdag |
Behold din PR 4 blog og fortsæt med at opdatere den fra tid til anden. Link med forskellige anchortekster til din nye side for på den måde at overføre noget linkjuice. Du skal dog huske ikke KUN at linke til din egen side fra bloggen. Link også til andre relevante sider, dog selvfølgelig ikke sider du direkte konkurrerer med.
En PR4 blog der er relevant for dit domæne er bestemt værdifuldt og jeg synes det vil være ærgerligt bare at lave en 301 fra alle sider og underside til forsiden på din nye side.
Brug siden som et supplement i dit SEO-arbejde med dit nye domæne.