Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kan være forunderligt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der for dette?

Jeg har linket flere gange til denne Breaking Dawn part 1 trailer 

Men alligevel så er disse blogs som ikke er twilight relateret foran?

http://sabiineb.wordpress.com/2011/06/06/breaking-dawn-part-1-trailer/

http://www.missjeanett.dk/2011/06/08/breaking-dawn-part-1-trailer/

Nu er jeg kun 2 pladser fra at komme på side 1 med søgeordet Twilight Big Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:44

el fordi de er ældre disse domæner eller de hopper lidt frem kort tid fordi nyheder f.eks. på siden og de går snart ned ad igen

forsæt og atter forsæt med at forbedre din egen hjemmeside i en evighed så sker der snart noget , seo er der dog altid nogle sjove ting der sker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:53

Sasa Kovacevic:

Hvad sker der for dette?

Jeg har linket flere gange til denne Breaking Dawn part 1 trailer 

Men alligevel så er disse blogs som ikke er twilight relateret foran?

http://sabiineb.wordpress.com/2011/06/06/breaking-dawn-part-1-trailer/

http://www.missjeanett.dk/2011/06/08/breaking-dawn-part-1-trailer/

Hos mig ligger du nr. 1 og 2...

/JG

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 10:20

JesperG:

Hos mig ligger du nr. 1 og 2...

/JG

Hos mig ligger du nummer 5 for Breaking Dawn part 1 trailer.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Viby j
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer lidt an på hvordan i søger på google.dk hvis i vælger "på nettet" ligger du nr 5 med ca 20,4 mill resultater og hvis man søger på "sider på dansk" ligger du nr 1 med din side også ligger du nr 2 med et indekseret tag samt et + under med "Vis flere resultater fra twilightdanmark.dk" på det sidste søgeord er der ca 18.400 resultater... det er klar du skal gå efter at få det samme resultat "på nettet" som du lige nu har i "sider på dansk" da det er ganske godt.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:28

Jake1:

Det kommer lidt an på hvordan i søger på google.dk hvis i vælger "på nettet" ligger du nr 5 med ca 20,4 mill resultater og hvis man søger på "sider på dansk" ligger du nr 1 med din side også ligger du nr 2 med et indekseret tag samt et + under med "Vis flere resultater fra twilightdanmark.dk" på det sidste søgeord er der ca 18.400 resultater... det er klar du skal gå efter at få det samme resultat "på nettet" som du lige nu har i "sider på dansk" da det er ganske godt.

Korrekt, der er desuden 2 øvrige faktorer, der påvirker dine placeringers fremståen:
  • om du er logget ind eller ud af eventuelle google-konti
  • dine indstillinger for webhistorik
/JG
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:48

JesperG:

Jake1:

Korrekt, der er desuden 2 øvrige faktorer, der påvirker dine placeringers fremståen:
  • om du er logget ind eller ud af eventuelle google-konti
  • dine indstillinger for webhistorik
/JG

Det bedste må være at installere en browser som man kun bruger til at checke placeringer, ellers kan man alternativt slette den cookie google sætter.

Når man har mange søgeord er det ikke så optimalt at checke dem alle sammen i en browser, her bruger jeg Cuterank til at holde øje med om blandt andet vores side med aftenkjoler holder sin placering :)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:00

TimP:

Det bedste må være at installere en browser som man kun bruger til at checke placeringer, ellers kan man alternativt slette den cookie google sætter.

Når man har mange søgeord er det ikke så optimalt at checke dem alle sammen i en browser, her bruger jeg Cuterank til at holde øje med om blandt andet vores side med aftenkjoler holder sin placering :)

Præcis. Det gør jeg også. Jeg bruger IE og får den til at slette alle browserhistoric etc automatisk hver gang jeg logger af.

Men stadig med samme resultater. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 08:41

Brug Google Chrome og Incognito indstillingen for hurtigt at finde de rigtige placeringer i Google!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)